English

مسوول کمیته فلزات گرانبهای اتاق بازرگانی اصفهان:

واردات رسمی طلا می تواند پدید ه قاچاق طلا را به صفر نزدیک کند

مسوول کمیته فلزات گرانبهای اتاق بازرگانی اصفهان قاچاق طلای ساخته شده را یکی از مسایل بازار طلا برشمرد و گفت:واردات رسمی طلا می تواند پدید ه قاچاق طلا را به صفر نزدیک کند.

واردات رسمی طلا می تواند پدید ه قاچاق طلا را به صفر نزدیک کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمید رضایی درنشست هم اندیشی انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره و سنگ های قیمتی استان اصفهان خواستار سرمایه گذاری مشترک بین فعالان اقتصادی اصفهان و سایر کشورها شد و گفت: joint venture می تواند صنعت طلا و جواهرات ایران تقویت و توسعه بخشد.

رییس انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره و سنگ های قیمتی استان اصفهان نیز در این نشست گفت:دولت برای صدور بخش نامه می تواند در مرحله تصمیم سازی از نظرات کارشناسی تشکل های اقتصادی استفاده کند.

محسن طلامینایی تصریح کرد:در شرایط کنونی که واحدهای تولیدی یکی پس از دیگری به دلیل شرایط اقتصادی در حال تعطیلی اند باید زمینه ای فراهم شود که تولید و صادرات طلا و جواهرات مورد توجه قرار گیرد.

تولید کننده طلا و جواهرات در این نشست نیز گفت: واردات طلای ساخته شده در شرایط کنونی به ضرر تولیدکنندگان داخلی بویژه بنگاه های کوچک و متوسط است.

محمد تقی اعتزازیان افزود: در شرایطی که تولیدکنندگان به سختی درحال تولید مصنوعات طلا هستد واردات یکباره باعث تعطیلی این واحدها می شود.

اصفهان- انجمن طلا

خسرو لشگری صادرکننده طلا در این نشست گفت: در شریط کنونی دولت باید در کنار تولیدکنندگان و صادرکنندگان قرار گیرد تا شاهد تولید و صادرات  باشیم.

خسرو لشگری خواستار رعایت اصل رقابت در بازار طلا بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی شد و گفت:باید زمینه ای فراهم شود تا  تولید کنندگان به تولید در مقیاس جهانی و بازارهای هدف صادراتی تشویق  شوند.

مجید رضایی دیگر عضو هیات مدیره انجمن در این نشست با موافقیت واردات طلای ساخته شده گفت:ورود کالاهای  خارج شده  زمینه رقابت با تولیدکنندگان داخلی  و نیاز مشتری  را پاسخ می دهد.

تحویلیان در این نشست گفت:باید زمینه ای فراهم کنیم که تنوع محصول در بازار داشته باشیم و  مشتریان را به خرید طلای ساخته شده به جای سکه دعوت کنیم .

وی تصریح کرد:بسیاری از مشتریان از تولیدات یکنواخت داخلی خسته شدند و حضور تولیدات خارجی می تواند فضای رقابت را در بازار داخلی ایجاد کند.

مسوول کمیته فلزات گرانبهای اتاق بازرگانی اصفهان قاچاق طلای ساخته شده را یکی از مسایل بازار طلا برشمرد و گفت: واردات رسمی طلا می تواند پدید ه قاچاق طلا را به صفر نزدیک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه