English

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس عنوان کرد:

۱۲۰ اقامتگاه بوم گردی تا پایان سال در استان فارس به بهره برداری می رسد

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس بیان داشت: تا سال ۹۲ در استان فارس ۶۲ واحد اقامتی وجود داشت که امروز به ۸۷ واحد رسیده و نیز تعداد تخت های آن واحدها نیز تا کنون به ۱۸ هزار تخت رسیده است که قرار است تا پایان سال با بهره برداری از ۱۲۰ اقامتگاه بوم گردی؛ وضعیت گردشگری فارس رونق چشم گیری پیدا کنند.

۱۲۰ اقامتگاه بوم گردی تا پایان سال در استان فارس به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، مصیب امیری در نشست صمیمی رئیس سازمان میراث فرهنگی فارس با فعالان گردشگری شیراز بیان داشت: تا سال ۹۲ در استان فارس ۶۲ واحد اقامتی وجود داشت که امروز به ۸۷ واحد رسیده و نیز تعداد تخت های آن واحدها نیز تا کنون به ۱۸ هزار تخت رسیده است که قرار است تا پایان سال با بهره برداری از  ۱۲۰ اقامتگاه بوم گردی؛ وضعیت گردشگری فارس رونق چشم گیری پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ راهنمای گردشگری در فارس وجود دارد، گفت: ۱۱۷ پروژه سرمایه گذاری در استان داریم که یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان نیز حجم سرمایه گذاری این پروژه ها محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت؛  ۲۲ تاسیسات گردشگری به بهره برداری می رسد، بیان کرد: در حوزه اشتغال فراگیر  ۱۱۹۹ طرح در استان به تصویب رسیده که ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح ها در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه