English

برگزاری سیرک بدون حیوان کشور در اصفهان

بنیانگذار سیرک بدون حیوان از برگزاری سیرک بدون حیوان کشور با حضور هنرمندان و برنامه های جدید در اصفهان خبر داد.

برگزاری سیرک بدون حیوان کشور در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، بهداد سلطانیان درجمع اصحاب رسانه گفت: با توجه به درخواست بیش از حد شهروندان اصفهان تصمیم گرفتم گروه جدیدم را به اصفهان بیاورم و به خاطر شرایط بد اقتصادی و اوضاع روحی مردم برنامه بسیار شادی را با  تخفیف بالا به همه شهرندان  اصفهانی ارائه دهم.

وی در ادامه افزود: برای شاد کردن دل مردم تلاش می کنم چون حق مردم شادی پاک است به همین جهت  سیرک بزرگ امپراطور2 به مناسبت اعیاد بزرگ غدیر و قربان در نظر گرفته شده است.

سلطانیان گفت: لازم به ذکر است که در سیرک امپراطور ۲ تمامی هنرمندان را تغییر داده ایم و بهترین و جدیدترین آیتم ها را برای شهروندان درنظرگرفته ایم  که مورد استقبال  فوق العاده مردم درسه شب گذشته بوده است.

اصفهان- سیرک امپراطور

وی افزود:از تلاش  وحمایت های  معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی  شهرداری اصفهان، موسسه هنر برتر، نیروی انتظامی، فرمانداری، مسئولین شرکت تعاونی فولاد، مسئولین باغ فردوس واداره ارشاد که در برپایی این برنامه ما را یاری رساندند بسیار قدردانی می کنم.

بنیانگذار سیرک بدون حیوان در کشور گفت: تا زمانی که همشهریان از من راضی باشند و استقبال کنند به عشق این همشهریان هنر دوست امپراطور ۳ را هم به اصفهان می آورم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه