English

توسط خیر نائینی انجام شد؛

اهدای ۲۱۱ میلیون تومان گوشت گرم به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: یکی از خیران نائینی هزار و ۵۱۰ بسته گوشت گرم سه کیلوگرمی به ارزشی بیش از ۲۱۱ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اهدا کرد.

اهدای ۲۱۱ میلیون تومان گوشت گرم به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا متین پوربیان داشت: چراغ اول عید قربان امسال را یکی از خیران نائینی با اهدا هزار و ۵۱۰ بسته گوشت گرم به ارزشی بیش از ۲۱۱ میلیون تومان روشن کرد.

وی بابیان اینکه نقش این نهاد در کمک‌رسانی به نیازمندان نقش واسطه بین مردم با مردم است، گفت: خیران و مردم نیکوکار سراسر استان با اعتماد ویژه‌ای که به این نهاد دارند کمک‌های خود در مناسبت‌های مختلف را برای توزیع در میان همشهریان نیازمند خود در اختیار کمیته امداد اصفهان قرار می‌دهند.

متین پور به استقبال خوب نیکوکاران از برنامه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات و قربانی در عید قربان اشاره کرد و گفت: چراغ اول عید قربان امسال را یکی از خیران نائینی با اهدا هزار و ۵۱۰ بسته گوشت گرم به ارزشی بیش از ۲۱۱ میلیون تومان روشن کرد.

وی بابیان اینکه در عید قربان سال جاری نیز برنامه‌های گسترده‌ای برای جذب و هدایت نذورات مردم توسط این نهاد اجرا می‌شود، گفت: ۱۰۶ پایگاه کمیته امداد اصفهان در سراسر استان آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردم در این عید سعید هستند.

متین پور افزود: به‌منظور تسهیل شرایط ذبح قربانی برای مردم شهر اصفهان شش مرکز توزیع و ذبح شرعی دام با مجوز سازمان دامپزشکی بر پا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به روش‌های غیرحضوری برای مشارکت در کمک به نیازمندان در عید قربان، گفت: مردم نیکوکار سراسر استان می‌توانند با شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه، تماس با شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از کلیه خطوط ارتباطی و مراجعه به تارنمای www.emdad.ir یاری‌رسان همشهریان نیازمند خود باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی