English

مدیر کل کمیته امداد اصفهان اعلام کرد

جمع آوری نذورات عید سعید قربان در۱۰۶پایگاه کمیته امداد اصفهان

مدیر کل کمیته امداد اصفهان از جمع آوری نذورات عید سعید قربان در 106 پایگاه کمیته امداد استان اصفهان خبر داد.

جمع آوری نذورات عید سعید قربان در106پایگاه کمیته  امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا متین پور گفت: ۱۰۶ پایگاه کمیته امداد در استان اصفهان و 6 جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی در شهر اصفهان آماده دریافت نذورات و قربانی خیران و نیکوکاران گرامی در عید سعید قربان است.

وی افزود: این تعداد پایگاه کمیته امداد در استان و شش جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی در شهر اصفهان آماده دریافت نذورات و قربانی خیران در عید سعید قربان است.

محمدرضا متین پور مدت زمان فعالیت دفاتر امداد را در روز عید قربان از ساعت 8تا 19اعلام کرد و افزود: ذبح دام در این نهاد تحت نظر کارشناسان دامپزشکی استان انجام و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته گوشت‌های نذری در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت این نهاد خواهد رسید.

وی گفت: خیابان سروش، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان جامی، سپاهان شهر -بلوار شاهد،  انتهای خیابان زینبیه شمالی و خیابان آتشگاه خوراسگان، جایگاه‌های توزیع دام زنده و ذبح شرعی کمیته امداد در شهر اصفهان است.

مدیر کل کمیته امداد اصفهان گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد# 1*8877*از تلفن همراه و  تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷  کمک های غیر حضوری خود به منظور کمک به نیازمند را ارسال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه