English

سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان خبر داد

حضور بیش از ۱۵ هزار نفر در طرح نشاط معنوی در اصفهان

سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان ازحضور بیش از 15 هزار نفر در طرح نشاط معنوی در اصفهان خبر داد.

حضور بیش از 15 هزار نفر در طرح نشاط معنوی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان گفت:اجرای طرح نشاط معنوی با حضور بیش از 15 هزار نفر در180 امامزاده شاخص استان اصفهان توسط 200 روحانی انجام شد.

وی اجرای نیات واقفین نیک اندیش را از مهمترین وظایف اداره اوقاف و امورخیریه عنوان کرد و گفت: از 13 هزارموقوفه به ثبت رسیده استان اصفهان، بیش از 2 هزارموقوفه آن به شهرستان کاشان اختصاص دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان ادامه داد: از بین 8 هزار بقعه متبرکه کشور نیز 718 بقعه متبرکه به استان اصفهان و 120بقعه متبرکه نیز در شهرستان شهرستان کاشان واقع شده است.

وی از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با همکاری نهادهای فرهنگی، کانون های مساجد و روحانیون مبلغ در سطح استان اصفهان خبرداد و افزود: در اجرای این طرح بیش از 16 روحانی مبلغ استان قم و 200 مبلغ بومی مشارکت دارند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان از اجرای طرح سراسری نشاط معنوی با حضوربیش از 15 هزارنفر در180 امامزاده شاخص استان اصفهان توسط 200 روحانی مبلغ خبرداد و گفت: در طرح نشاط معنوی استان اصفهان که به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تا پایان مرداد ماه ادامه دارد، روخوانی و تجوید قرآن، سبک زندگی اسلامی، مباحث مرتبط با بلوغ توسط روحانیون مبلغ آموزش داده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه