English

استاندار کرمانشاه:

آموزش‌ و پرورش تا اول مهرماه مدارس مناطق زلزله‌زده را آماده کند

استاندار کرمانشاه با تأکید کرد بر اینکه مهرماه نباید هیچ دانش‌آموزی در مناطق زلزله‌زده در کانکس باشد، گفت: آموزش‌وپرورش کرمانشاه باید هرچه سریع‌تر مدارس را برای سال تحصیلی جدید آماده کند.

آموزش‌ و پرورش تا اول مهرماه مدارس مناطق زلزله‌زده را آماده کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند بابیان این مطلب که مهرماه امسال هیچ دانش‌آموزی نباید در مناطق زلزله‌زده استان در کانکس باشد، ابراز داشت: وزارت آموزش‌وپرورش و همکاران استان در این زلزله خیلی خوب عمل کردند و از بروز بسیاری مشکلات جلوگیری کردند اما باید با تمام قوا مدارس را برای حضور دانش آموزان مناطق زلزله‌زده آماده کنند.

استاندار کرمانشاه در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان با اشاره به اهمیت کار آموزش‌وپرورش در تربیت دانش آموزان اظهار کرد: دانش آموزان ثروت‎‌های بی‌بدیل استان هستند و باید نهایت تلاشمان را برای تربیت صحیح آن‌ها بکار بگیریم.

بازوند با اشاره به تخریب تعدادی از مدارس استان در زلزله سال گذشته، عنوان کرد: مهرماه امسال نباید هیچ دانش‌آموزی در این مناطق داخل کانکس درس بخواند.

بازوند همچنین بر لزوم فرهنگ‌سازی جهت حضور خیرین در مباحث نرم‌افزاری آموزش‌وپرورش تأکید کرد و گفت: خیرین بیشتر به حوزه سخت‌افزاری و ساخت مدرسه ورود کرده‌اند که جا دارد زمینه‌ی را فراهم کنیم که به مسائل نرم‌افزاری نظیر کمک به ارتقاء سطح علمی دانش آموزان نیز ورود کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه