English

کرایه تاکسی در کرمانشاه الکترونیکی می‌شود

سرپرست شهرداری کرمانشاه از آغاز اجرای آزمایشی طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در کرمانشاه خبر داد و افزود: در فاز نخست این طرح 150 دستگاه تاکسی به تجهیزات پرداخت الکترونیک مجهز می‌شوند.

کرایه تاکسی در کرمانشاه الکترونیکی می‌شود

به گزارش  خبرگزاری موج کرمانشاه، حامد لعل بخش با اعلام خبر کرایه تاکسی در کرمانشاه به‌صورت الکترونیکی، اظهار کرد: در ابتدای اجرای این طرح، پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌های در خطوط دانشگاه آزاد و فرودگاه اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه این طرح بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با پست‌بانک و شرکت کارت اعتباری ایرانیان منعقد کرده صورت می‌پذیرد، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه رانندگان تاکسی برای نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تاکسی‌ها هیچ‌گونه مبلغی را پرداخت نمی‌کنند و درازای خراب شدن و یا مفقود شدن دستگاه تضمینات لازم ازجمله سفته از راننده اخذ خواهد شد.

وی افزود: پرداخت کرایه تاکسی در این طرح از طریق تمام کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب امکان‌پذیر است.

به گفته سرپرست شهرداری کرمانشاه در اجرای آزمایشی طرح امکان پرداخت کرایه هم به‌صورت الکترونیکی و هم به‌طور نقدی وجود دارد.

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی برای تاکسیرانان مشمول اجرای طرح خبر داد و افزود: در این دوره‌ها چگونگی کار کردن با دستگاه‌ها، چگونگی انتقال اطلاعات به‌حساب تاکسیرانان و سایر شرایط استفاده و نگهداری از دستگاه‌های کارت‌خوان آموزش داده می‌شود.

لعل بخش خدمات رفاهی ارائه‌شده به تاکسیرانان مشمول طرح پرداخت الکترونیکی را اعطای اعتبار پنج‌تا 15 میلیون تومانی برای خرید کالا و دریافت خدمات خودرویی مانند صافکاری، نقاشی، مکانیکی و... به‌صورت اقساطی، دریافت خدمات پزشکی به‌صورت اقساطی مانند دندانپزشکی و فیزیوتراپی، امکان خرید لاستیک به‌صورت اقساطی، امکان دریافت بیمه خودرو به‌صورت اقساطی، امکان دریافت خدمات آموزشی و فنی برای تاکسیرانان و خانواده آن‌ها به‌صورت نقدی و با شرایط ویژه و اقساطی عنوان کرد.

 وی تصریح کرد: برای استفاده از خدمات و تسهیلات کارت اعتباری برای رانندگان در طرح الکترونیکی شدن کرایه تاکسی، معرفی‌نامه سازمان تاکسیرانی الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه