English

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس:

تحکیم روابط میان دولت و مردم؛ مهمترین هدف راه اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی ها در استان فارس است

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس تأکید کرد: افزایش کارآمدی روابط عمومی ها در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم از مهمترین اهداف راه اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی ها در استان فارس است.

تحکیم روابط میان دولت و مردم؛ مهمترین هدف راه اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی ها در استان فارس است

 به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اباذر ظهرابی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان فارس با اشاره به نقش و تأثیر روابط عمومی ها بر دنیای امروز گفت دانش افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی ها، تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های دولت و همچنین افزایش کارآمدی روابط عمومی ها در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم از مهمترین اهداف راه اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی ها در استان فارس است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان فارس تأکید کرد: روابط عمومی باید آینده نگر، به روز، کارآمد و فرهنگساز باشد تا بتواند به عنوان یک مشاور قوی در کنار مدیر ارشد سازمان خود ایفای نقش کند.

وی افزود: متولیان روابط عمومی باید ایده پرداز باشند و ایده سازی را به کارکنان سازمان خود آموزش دهند.​

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، کلید موفقیت سازمان های امروزی را توان مدیریت افکار عمومی دانست و تأکید کرد: روابط عمومی ها باید به سمت اعتماد سازی در جامعه و درون سازمان حرکت کنند.

ظهرابی اظهار داشت: اجرای هر ایده نو در یک سازمان، نیاز به بسترسازی دارد لذا روابط عمومی ها باید بستر های مناسب را برای اجرای آن ایده در سازمان خود فراهم آورند.

وی به داشتن اطلاعات به عنوان یک عامل ثروت، قدرت و پایه تصمیم گیری و تصمیم سازی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی باید با شناخت صحیح از نقش و تأثیرگذاری خود، در جهت اطلاع رسانی صحیح و سازنده، گام بردارند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان فارس با بیان اینکه باید از روابط عمومی سنتی به سمت روابط عمومی نوین حرکت کنیم؛ گفت: استفاده از روش های جدید در ایجاد تعامل با مردم مؤثر است لذا سبک سنتی اطلاع رسانی در شرایط امروز جهانی، ناکارآمد است و ضرورت دارد در مسیر استفاده از شیوه های مدرن اطلاع رسانی، حرکت کرد.

ظهرابی با انتقاد از نبود ارتباط قوی میان روابط عمومی ها و رسانه ها، اظهار داشت: شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید با تدوین سند راهبردی و جامع برای این شورا در جهت رفع مشکلات موجود گام بردارد.

وی در ادامه سخنان خود، توجه به مدیریت فضای مجازی را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: بهره گیری از این فضا می تواند به یک راهبرد مهم برای دستیابی روابط عمومی ها به اهداف اصیل خود تبدیل شود.

 سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، به جایگاه مهم و تأثیرگذار روابط عمومی ها در معرفی دستاوردهای دولت اشاره کرد و گفت: امیدواریم متولیان روابط عمومی در همه دستگاه های اجرایی استان در این هفته بیش از پیش به معرفی فعالیت ها و خدمات دستگاه های اجرایی بپردازند و دستاوردها را به خوبی برای مردم تبیین و تشریح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه