English

دستگیری عاملان حمله به ماموران شهرداری اهواز/ماجرا زمین خواری بود

فرمانده انتظامی اهواز گفت: عاملان اصلی حمله به ماموران شهرداری و آتش سوزی خودروی این سازمان دستگیر شد.

دستگیری عاملان حمله به ماموران شهرداری اهواز/ماجرا زمین خواری بود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ محمد صفری بیان کرد: بعد از اتفاقات ناخوشایندی که  برای پرسنل واحد اجرائیات شهرداری اهواز رخ داد، که منجر به صدمه دیدن دو نفر ازکارکنان شهرداری شد، پلیس بلافاصله وارد عمل شد و پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام یک طرح ریزی جامع و کامل و نیز با در دست داشتن احکام قضایی تخریب چهار ملک تجاری مسکونی به ابعاد حدود ۲۰۰۰ متر راهی منطقه موردنظر شد که در طی این عملیات زمین‌خوار شرور "ع – ز" و چهار نفر از همدستانش دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: سه ملک تجاری مسکونی توسط زمین‌خوار شرور "ع – ز" تصرف و احداث شده که قصد فروش آنها را داشته است. این شخص در این زمینه سابقه دار بوده و با ایجاد باندی که همگی سابقه شرارت و درگیری با عوامل شهرداری را دارند، همواره در مقابل اجرای احکام قضایی ممانعت می کردند و در آخرین مورد، روز گذشته در یک اقدام گستاخانه لودر شهرداری را به آتش کشیدند و دو نفر از پرسنل شهرداری نیز در این اتفاق دچار سوختگی شدند.

فرمانده انتظامی اهواز در پایان یادآور شد: پلیس همواره حامی شهروندان خصوصا نیروهای خدماتی و زحمتکش بوده و در این راه با عزمی راسخ مقابل هنجارشکنان و کسانی که قصد سرکشی و برهم زدن نظم جامعه را دارند ایستادگی کرده و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

شرح ماجرا

گفتنی است؛ عوامل اجرایی شهرداری اهواز ساعت ۱۷ (25 مرداد) برای رفع تصرف از یک ملک در منطقه ۳ اهواز عازم منطقه فرهنگیان شدند.

حمله به کارکنان شهرداری اهواز

در این عملیات زمین خواران به عوامل اجرایی حمله‌ور شده و برروی لودر و سرنشینان آن بنزین ریخته و آن را آتش زدند.

 در این حادثه دو سرنشین لودر به نام عباس خمیسی و ایمان عیدی‌وندی دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.طبق گفته پزشکان راننده لودر دچار ۳۰ درصد سوختگی شده و عیدی‌وندی، از عوامل اجرایی شهرداری اهواز دچار ۴۰ درصد سوختگی شدند.

فرد متصرف پس از آتش زدن لودر و سرنشینان آن به سمت شهرداری منطقه ۳ اهواز حمله ور شده و با کندن در ورودی شهرداری آن منطقه را آتش زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه