English

افتتاح اتاق عمل آبی در بیمارستان آپادانا اهواز/بیمارستان آپادانا پایلوت اصلی توریسم درمانی جنوب کشور

مجموعه اتاق عمل آبی با بیش از 12 اتاق عمل ویژه و مجهز در بیمارستان آپادانای اهواز با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 افتتاح اتاق عمل آبی در بیمارستان آپادانا اهواز/بیمارستان آپادانا پایلوت اصلی توریسم درمانی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مراسم افتتاح اتاق عمل آبی بیمارستان آپادانا اهواز امروز(27مرداد) با حضور استاندار خوزستان، و جمعی از جامعه پزشکی استان برگزار شد..

فرامرز بهشتی فر، رئیس بیمارستان آپادانا  در این مراسم گفت: بیمارستان آپادانا در کنار بخش دولتی از زمان قبل از انقلاب، دوران دفاع مقدس و سازندگی به فعالیت می پردازد.

بهشتی فر گفت: افتخار می کنیم در شرایط بحران اقتصادی، پروژه توریسم درمانی را در بیمارستان آپادانا اهواز، راه اندازی، آزمایش و سپس افتتاح می کنیم .

وی گفت: پروژه اتاق عمل بیمارستان آپادانا با زیربنای 1500 مترمربع  با رعایت بیش از 90 درصد اعتبار سنجی وزارت بهداشت سعی کرده 70 درصد از کالاهای ساخت وطن را که دارای استانداردهای بین المللی است به سرانجام برساند.

وی گفت: این پروژه را آبی نام گذاری کردیم تا نسبت به دیگر اتاق عمل ها که به رنگ سبز است، موجب آرامش روانی بیماران می شود استفاده کنیم.

رئیس بیمارستان آپادانا اهواز با بیان اینکه اتاق عمل آبی بیمارستان آپادانا اهواز دارای 20 اتاق عمل است، گفت: درهای هوشمند جهت کنترل عفونت، سیستم برق ایمنی اضطراری اتاق عمل، سیستم ژنراتور شبانه روزی، و ... از ویژگی های این پروژه است.

وی افزود: استان خوزستان بزرگترین دانشمندان پزشکی را از لحاظ زیر ساخت های علمی دارد، بدین جهت امیدواریم شاهد رونق بخش دولتی همانند بخش خصوصی در زمینه خدمات درمانی باشیم.

رئیس بیمارستان آپادانا در حاشیه این  مراسم در گفتگو با خبرنگار موج گفت: بیمارستان آپادانا اهواز برای چهارمین سال متوالی گواهینامه توریسم درمانی را از وزارت بهداشت دریافت کرده است و به عنوان پایلوت اصلی توریسم درمانی یکی از بهترین بیمارستان ها در بین استان های دیگر شناسایی شده است.

بهشتی فر گفت: سال گذشته با گسترش بخش VIP و افتتاح این بخش ها مورد استقبال سرکنسولگری عراق قرار گرفت.

وی یکی از مهمترین مزایای بیمارستان آپادانا را تسلط پرسنل و کادر پزشکی به دو زبان انگلیسی و عربی ذکر کرد.

مدیرعامل بیمارستان آپادانا اهواز گفت: بخش چشم پزشکی ، جراحی سرطان، اورتوپد و کاشت حلزون مهمترین بخش هایی است که مورد توجه دیگر استان همچون کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، ایلام و لرستان و کشورهای همسایه است.

بهشتی فر گفت: در بین دیگر استان ها، خوزستان ممتازترین استان در زمینه درمان و  داشتن کادر پزشکی است و این سنت که از دیرباز بیماران جهت درمان به استان دیگر سفر می کردند نیز شکسته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    مزخرف محض

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه