English

جانمایی مجدد انبارهای کالای هرمزگان در قالب شهرک صنعتی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بر لزوم احصاء و نیاز سنجی انبار های کالا در سطح شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: مکان یابی و جانمایی انبارها در قالب شهرک صنعتی در سطح استان انجام شده که نیاز به اصلاح در جانمایی و رفع مشکلات وجود دارد.

جانمایی مجدد انبارهای کالای هرمزگان در قالب شهرک صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مسائل مرتبط با ساماندهی وضعیت سایت های انبار در سطح استان هرمزگان، اظهار داشت: این جلسه با حضور مدیران دستگاه های مرتبط از جمله معاونت اقتصادی استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در ابتدای جلسه گزارشی توسط اداره کل فنی استانداری در خصوص وضعیت انبارها در سنوات گذاشته ارائه و سپس سایر اعضا حاضر در جلسه توضیحاتی را در خصوص وضعیت جانمایی انبارها در سطح استان ارائه نمودند.

مدرس خاطرنشان کرد: وضعیت جانمایی انبارها در سطح استان به ویژه شهرستان بندرعباس که به دلیل نزدیکی به مبادی ورودی و خروجی کالا، صادرات و واردات کالاها، متقاضی زیادی را در سطح شهرستان داراست، مورد بررسی قرار گرفت.

وی بر ضرورت تسریع در جانمایی مجدد انبارها کالا در قالب شهرک صنعتی در سطح استان تاکید کرد و بیان داشت: جانمایی مجدد این انبارها جهت تسهیل در امور مرتبط با پرونده های کارگروه های امور زیر بنایی و شهرسازی و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه