English

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی خبر داد:

کارگاه بازاریابی و رسانه در تبریز برگزار شد

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: کارگاه "بازاریابی رسانه"به همت خانه مطبوعات استان و با مشارکت مدرسه بازاریابی و فروش تبریز با حضور 60 نفر از اصحاب مطبوعات و رسانه های استان بصورت رایگان برگزار شد و طی آن شرکت کنندگان گواهینامه مربوطه را دریافت کردند.

کارگاه بازاریابی و رسانه در تبریز برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه ریزی خانه مطبوعات استان جهت پوشش نیازهای آموزشی اعضا اظهار کرد: کارگاه آموزشی "رسانه و آسیب های اجتماعی" نیز به زودی از طرف خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برای همکاران مطبوعاتی برگزار خواهد شد که جزئیات آن متعاقبا توسط مسوول کمیته آموزش خانه مطبوعات استان به اطلاع اعضا خواهد رسید.

افزایش سهمیه استان در کمیته های تخصصی خانه مطبوعات کشور

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برنامه ابلاغی برای تعیین و معرفی اعضای کمیته های شش گانه خانه مطبوعات کشور را گامی مهم و ارزنده در پیگیری مطالبات صنفی فعالان حوزه مطبوعات و رسانه توصیف کرد و  ابراز امیدواری کرد خانه مطبوعات آذربایجان شرقی در کمیته های تخصصی، سهمیه و جایگاهی متناسب با پیشینه و ظرفیت رسانه ای کنونی خود داشته باشد.

اسد فلاح، تخصصی تر شدن برنامه ریزی ها و فعالیت های رسانه ای را در قالب کمیته های متشکله الزامی دانست و خاطرنشان کرد: با تدابیر صورت گرفته توسط هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، افق و چشم انداز روشن و شفافی پیش روی اصحاب رسانه عضو این تشکل رسانه ای می توان متصور شد.

اسد فلاح

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی در ادامه  افزود: طی دوره نخست فعالیت هیئت مدیره فعلی، شاهد استقبال فعالان مطبوعاتی و اصحاب رسانه استان برای عضویت در خانه مطبوعات بودیم به طوری که تعداد اعضا طی بازه زمانی یکساله از ۱۰۹ نفر به ۱۷۳ نفر افزایش یافته است.

تثبیت جایگاه خانه مطبوعات در سپهر رسانه ای

اسد فلاح تصریح کرد: بی تردید دستیابی به این میزان از منحنی رشد در عضوگیری، نشانگر مقبولیت و تثبیت جایگاه خانه مطبوعات در فراگرد و سپهر رسانه ای استان است.

وی  در خاتمه با اشاره به انتشار خبر اعلام آمادگی معاونت مطبوعاتی برای واگذاری صدور کارت خبرنگاری توسط خانه های مطبوعات اظهار داشت: با محقق شدن این رویکرد می توان تداوم روند عضویت گیری توسط خانه مطبوعات تا میزان صددرصدی کلیه فعالان مطبوعاتی و رسانه ای استان را پیش بینی کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه