English

در جلسه مدیریت اجرایی ایمنی حمل ‌و نقل آذربایجان شرقی:

فرمانده پلیس ‌راه کشور از تکمیل نشدن بزرگراه اهر- تبریز انتقاد کرد

فرمانده پلیس ‌راه کشور گفت: متاسفانه بزرگراه اهر- تبریز هنوز تکمیل نشده است درحالی که جاده قدیمی و غیراستاندارد اهر- تبریز عامل تصادف های زیادی است.

فرمانده پلیس ‌راه کشور از تکمیل نشدن بزرگراه اهر- تبریز انتقاد کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، سردار محمد حسین حمیدی ظهر امروز در جلسه مدیریت اجرایی ایمنی حمل ‌و نقل آذربایجان شرقی با بیان اینکه متوقف شدن کارهای ایمنی خودروها یکی از اساسی ترین  مشکلات موجود است، افزود: قیمت خودروی ایمن به حدی بالا رفته که قشر متوسط جامعه نیز نتواند خودرو ایمن بخرند.

حمیدی با اشاره به اینکه در۳۰ کیلومتری شهرها شاهد خیل عظیم تصادفات هستیم، گفت: متاسفانه در این قسمت از شهرها استانداردهای لازم برای جاده ها رعایت نشده است. در بیشتر نقاط کشور اتصال شهر و جاده دچار مشکل است و باید شهرداری ها و استانداری ها برای رفع ایرادات همت کنند.

افزایش تردد ۱۰ درصدی خودروها در جاده های کشور

فرمانده پلیس ‌راه کشور با انتقاد از افزایش قیمت خودروهای ایمن در کشو گفت:  تردد خودروها در جاده های مختلف 10 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته۳۵ هزار نفر در جاده های مختلف به خاطر تصادف جان خود را از دست داده اند، گفت: بخشی از تصادفات در راه‌ های فرعی است، باید ایمنی جاده ها افزایش پیدا کند تا شاهد کاهش تصادف ها باشیم.

سردار محمدحسین حمیدی

وی سپس به ضرورت ایمن سازی آزادراه های کشور تاکید کرد و با بیان اینکه آزادراه تهران- قزوین و قزوین به زنجان وضعیت نامناسبی دارند، افزود: هم اکنون شاهد هستیم که پیمانکار این پروژه در حال بازسازی و تعمیر مشکلات موجود در این آزادراه است و ریالی از بودجه دولت در این طرح صرف نمی شود و بلکه تمام هزینه ها از عوارض پرداخت می شود.

حمیدی با تاکید بر اینکه با این شرایط اقتصادی پیش ‌آمده بسیاری از پیمانکاران رغبتی برای کار با نهادهای دولتی ندارند، ادامه داد: باید در بحث‌ها عمرانی اولویت‌بندی کنیم. نمی شود به مردم بگوییم که به مسافرت نروید.

وی همچنین در خاتمه  با بیان اینکه قیمت مسافرت هوایی و ریلی به شدت افزایش یافته، گفت: این امر باعث شده تا مردم از خودروهای شخصی برای مسافرات استفاده کنند که در نتیجه آمار تردد خودروها و تصادف های جاده ای افزایش یافته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه