English

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال سیگار قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف یک محموله سیگار قاچاق به ارزش سه میلیارد و 200 میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

کشف بیش از 3 میلیارد ریال سیگار قاچاق در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام خبر کشف بیش از 3 میلیارد ریال سیگار قاچاق در کرمانشاه، اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع کارآگاهان پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده و قصد انتقال آن را به استان‌های مرکزی کشور دارند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و تیم عملیاتی اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به محور موردنظر اعزام و محدوده را به‌صورت نامحسوس تحت کنترل قراردادند.

امان‌اللهی یادآور شد: درنهایت یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 که حامل کالای قاچاق بود مشاهده و با اقدام به‌موقع مأموران متوقف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از بازرسی از خودرو موفق به کشف حدود 300 هزار نخ سیگار قاچاق در مارک‌های مختلف شدند.

وی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق به سه میلیارد و 200 میلیون ریال می‌رسد.

 امان‌اللهی از دستگیری راننده خودرو که حامل سیگار قاچاق بود خبر داد و گفت: وی به‌منظور صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس کرمانشاه از همکاری خوب مردم با پلیس خصوصاً در بحث مبارزه با مبارزه با قاچاق کالا در کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز به‌صورت جدی در دستور کار مأموران انتظامی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه