English

آیت اله تقوی در پاسخ به موج،

جهاد کشاورزی از فعالین خدمات‌دهی پس از زلزله کرمانشاه بود

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه همایش زکات کرمانشاه گفت: با توجه به ارائه آمار و مستندات حوزه جهاد کشاورزی، خدمات راهبردی قابل‌توجهی از سوی این ارگان، پس از زلزله کرمانشاه به کشاورزان شده است.

جهاد کشاورزی از فعالین خدمات‌دهی پس از زلزله کرمانشاه بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت اله سید رضا تقوی در نشست خبری با خبرنگاران کرمانشاه با ذکر خدمات بسیار جهاد کشاورزی به کشاورزان و روستاییان مناطق زلزله‌زده استان، ابراز داشت: با تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات‌دهی سریع به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، سازمان جهاد کشاورزی استان جزء سازمان‌های فعال در خدمات‌دهی سریع به کشاورزان، دام‌پروران و روستاییان این مناطق که بیش 211 میلیارد ریال خسارت‌دیده بودند، است.

وی با تأکید بر این مهم که سال گذشته بیش از 370 میلیارد ریال زکات در کشور جمع‌آوری‌شده است، خاطرنشان ساخت: بر اساس قانون 70 درصد این مبلغ بین نیازمند و مابقی صرف امور فرهنگی، عمرانی و ... شده است.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

تبلیغ زکات در کشور باید به یک فرهنگ عمومی بدل شود

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه زکات یکی از سیاست‌های ما در وزارت جهاد کشاورزی است که می‌بایست به‌عنوان یک فرهنگ عمومی در سطح جامعه نهادینه گردد.

آیت اله تقوی افزود: بحث زکات چند سالی هست که دارای تشکیلات شده و مجلس هم برای آن قانونی وضع کرده است و همچنین در شورای عالی زکات، سیاست‌گذاری زکات انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شورای زکات با حضور مسئولین زکات، وزرا، رئیس برنامه‌وبودجه کشور، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر اعضا تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی یکی از سیاست‌های شورای زکات را ترویج آن بیان کرد و تصریح کرد: مبلغان در حین ترویج زکات، باید آن را تبدیل به یک فرهنگ کنند و از این مهم نباید غافل شد که عاملین جمع‌آوری زکات کارگزاران با اخلاص کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه