English

بیان واقعی نقاط ضعف کمتر از بیان نقاط قوت نیست

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه بیان واقعی نقاط ضعف کمتر از بیان نقاط قوت نیست، گفت: در زمینه نظارت موازی کاری زیادی موجود دارد که باید این نقطه ضعف بزرگ برطرف شود.

بیان واقعی نقاط ضعف کمتر از بیان نقاط قوت نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی در آیین تجلیل از خبرنگاران، با تاکید براینکه خبرنگاران باید به مطالبات اصولی و اولویت دار بپردازند، اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه، حمایت از ناشرین، توسعه سینماها، پیگیری برگشت مازاد درآمد و ... باید از برنامه های اولویت دار رسانه های هرمزگان باشد.

وی با اشاره به اینکه شرایط دشوار تحصیل در حوزه و همچنین فعالیت در حرفه خبرنگاری، افزود: حرفه خبرنگاری علمی و فرهنگی است و افراد فاقد این دو ویژگی نمی توانند در این عرصه دوام بیاورند.

حجت الاسلام میرزایی با ذکر این نکته که خبرنگار باید واقعیت نگر و واقع بین باشد، عنوان کرد: مطالبه گری رسانه ها به رشد و اعتلای جامعه و اصلاح امور منجر خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح اهمیت پرداختن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: برنامه های ویژه ای برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به فلسفه وجودی این شورا اشاره کرد و افزود: بیان دستاوردها و انتقال مشکلات و معضلات به مسئولان از مهمترین اهداف تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات است.

وی با بیان اینکه هر انقلابی که شکل می گیرد تبلیغات جز موضوعات مهم آن محسوب می شود، یادآور شد: پس از روی کار آمدن انقلاب اسلامی، تبلیغات انقلاب سه رویکرد دینی(سازمان تبلیغات اسلامی)، فرهنگی، هنری و مکتوب(وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و سیاسی، اجتماعی و فرهنگی(شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) پیدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه