English

مدیرعامل شرکت نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی استان اصفهان خبر داد

پیشرفت ۴۴ درصدی ساخت پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی استان اصفهان از پیشرفت 44 درصدی ساخت پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان خبر داد.

پیشرفت 44 درصدی ساخت پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علی یارمحمدیان در بازدید از پروژه در حال ساخت نمایشگاه بزرگ اصفهان با اشاره به پیشرفت 44 درصدی ساخت پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان گفت: فعالیت عمرانی این پروژه به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است تا هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی خواستار توجه نمایندگان مجلس و مدیران استانی و کشوری به این پروژه بزرگ شد و افزود: این پروژه می‌تواند به عنوان یک پروژه ملی در نظر گرفته شود و از ردیف‌های بودجه دولتی استفاده کند؛ بنابراین از مسئولان استانی می‌خواهیم نهایت توجه خود را به این موضوع معطوف کنند.

نمایشگاه بزرگ اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی در شرایط کنونی اقتصاد بسیار دشوار و سخت است، تصریح کرد: اصفهان نیازمند نمایشگاهی است که در ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پاسخگوی نیاز فعالان اقتصادی برای نمایش و ارائه محصولات و خدمات باشد، بنابراین نیاز است تا همه مسئولان استانی دست در دست هم دهند تا پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان هر چه سریع‌تر تکمیل شود و در اختیار فعالان اقتصادی و مردم قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه