English

دیدار «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با آیت الله فلاحتی در رشت

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در آستانه روز مقاومت اسلامی با «آیت الله رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفتگو کرد.

دیدار «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با آیت الله فلاحتی در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شامگاه دوشنبه «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش مقاومت اسلامی در آستانه روز مقاومت اسلامی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با «آیت الله رسول فلاحتی» دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را یکی از مهم ترین مولفه های قدرت جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار کرد:  یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی  مقاومت است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمنان ایجاد ترس، ناامیدی و فاصله میان مسلمانان است، افزود: ایستادگی، صبر و مقاومت در برابر دشمنان تنها راه مقابله با این توطئه است.

دشمن از سرمایه انسانی و وحدت ملت ایران هراس دارد

وی با بیان اینکه دشمن از سرمایه انسانی و وحدت ملت ایران هراس دارد نه از ظرفیت هسته ای و موشکی، خاطرنشان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی امروز در برابر سنگ های فلسطینیان به بن بست رسیده که آن نیز نشأت گرفته از مقاومت مردم فلسطین است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز شاهد دشمنی همه دنیا با مسلمانان هستیم، تصریح کرد: همه این دشمنی ها به دلیل قدرت مسلمانان است. برای آنکه بتوانیم مقابل تمام هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم باید مراقب باشیم تا دچار تفرقه نشویم.

وی در ادامه تفرق و تشتت به ویژه تشتت مذهبی را عامل تسلط دشمنان دانست و گفت: دشمنان از طریق شبکه های رسانه ای دنبال تزریق تفرقه به ویژه در میان سران و رهبران ملت ها مسلملن هستند.

آیت الله فلاحتی همچنین با بیان اینکه نداشتن بازار مشترک، عدم مبادلات پولی، دست های پنهان سلطه و عدم آگاهی دانشجویان و دانشگاهیان از قدرت بالقوه دنیای اسلام از مواردی بوده که دشمن بر روی آن برنامه ریزی کرده است، افزود: توجه به این موارد از سوی مسئولان برای مقابله با فتنه دشمنان لازم و ضروری است.

آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل اصلی ترین دشمنان مسلمانان هستند

وی با اشاره به در پیش بودن روز مقاومت اسلامی آن را روز زنده نگهداشتن روحیه مبارزه با استکبار و استعمار عنوان و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم این روز به روز در کنار هم بودن ملت های مسلمان و تحقق وعده راستین الهی تبدیل شود.

در ادامه این دیدار نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین قرآن را فصل الخطاب همه امور مسلمانان دانست و اظهار کرد: وحدت و قدرت از مهمترین مولفه های پیروزی مسلمانان است.

ناصر ابوشریف با بیان اینکه عدم شناخت از دشمنان یکی از دلایل خروج مسلمانان از مسیر صحیح است، ادامه داد: به فرموده امام خمینی(ره) آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل اصلی ترین دشمنان مسلمانان هستند.

وی با اشاره به اینکه پیروز میدان جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است، افزود: ادامه داد:  جنبش جهاد اسلامی هرگز موضع خود در زمینه مبارزه با رژیم صهیونیستی تغییر نمی دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه