English

به منظور پاسخگویی به مشکلات مردم؛

فرماندار فومن خواستار بهره مندی اعضای شوراهای اسلامی از دانش روز شد

فرماندار فومن با اشاره به اهمیت بحث آموزش و لزوم توجه به آن در سراسر دوران خدمت اعضای شوراها، خواستار توجه به کیفیت فعالیت و بهره مندی اعضای شوراهای اسلامی از دانش روز به منظور پاسخگویی به مشکلات مردم شد.

فرماندار فومن خواستار بهره مندی اعضای شوراهای اسلامی از دانش روز شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نشست هم اندیشی فرماندار فومن و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اعضای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان های فومن و شفت در مورخ 22 مرداد 1397 در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

فرماندار فومن در این نشست که به منظور تبادل نظر درخصوص آخرین تحولات شوراها و یافتن راهکارهای مشترک جهت رفع مسائل و موانع فعالیت شوراهای اسلامی شهرهای فومن، ماکلوان، ماسوله، شفت و احمد سرگوراب برگزار شده بود، با اشاره به اهمیت بحث آموزش و لزوم توجه به آن در سراسر دوران خدمت اعضای شوراها، خواستار توجه به کیفیت فعالیت و بهره مندی اعضای شوراهای اسلامی از دانش روز به منظور پاسخگویی به مشکلات مردم شد و بر نیاز همگان به برخورداری از آموزش به روز و بهره گیری از حداکثر توان در کار اجرایی تأکید کرد.

محمود قاسم نژاد با تأکید بر تعهد اعضای شورا نسبت به وظایف خود، به اهمیت کار گروهی و همفکری پرداخت و اعلام کرد با توجه به این که فرصت چهار ساله برای فعالیت اعضای شوراهای اسلامی شهرها برای انجام بسیاری از پروژه ها و ایده ها چندان کافی نیست، تسریع در تحقق طرح ها و برنامه های مورد نظر شوراها را خواستار شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت عدم ورود اعضای شوراهای اسلامی شهرها به مسائل جزئی یا دخالت در وظایف شهرداری ها، به تعامل و همکاری به عنوان بهترین راهکار جهت انجام امور و وظایف اشاره کرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان نیز در این نشست بر تعامل بیشتر شوراهای اسلامی با ادارات و دستگاه های دولتی تأکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه