English

کشف ۴ میلیارد کالای احتکار شده در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 4 میلیارد ریال کالای احتکار شده در شهرستان صحنه با تلاش مأموران انتظامی خبر داد.

کشف 4 میلیارد کالای احتکار شده در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی در خصوص جزییات کشف کالاهای احتکار شده در کرمانشاه، اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان صحنه در راستای برخورد با عاملین احتکار کالاهای اساسی و موردنیاز شهروندان با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند چند انبار کالای احتکار شده را کشف کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی‌های صورت گرفته از چهار انبار کشف‌شده مقدار زیادی کالای احتکار شده که عمدتاً شامل مواد خوراکی بود را کشف کردند.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: هزار حلب 17 کیلویی عسل، 25 تن شکر، 15 هزار و 244 عدد پودر لباسشویی و هزار عدد انواع دلستر ازجمله کالاهای احتکار شده بود.

فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده به حدود چهار میلیارد ریال می‌رسد.

وی همچنین از پلمپ انبارهای محل نگهداری کالاهای احتکار شده خبر داد و گفت: صاحبان آن‌ها نیز دستگیر و برای صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضایی شدند.

 امان‌اللهی تصریح کرد: روز گذشته نیز یک انبار دیگر در شهرستان کنگاور که اقدام به احتکار 95 تن شکر به ارزش دو میلیارد و 850 ریال کرده بود، کشف شد.

رئیس پلیس کرمانشاه در پایان احتکار کالا را یکی از موارد فساد اقتصادی برشمرد و گفت: برخورد با محتکران به‌صورت جدی در دستور کار مأموران انتظامی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی