English

رییس اتاق اصناف استان اصفهان :

دولت به بخش خصوصی و تشکل ها اعتماد کند

رییس اتاق اصناف استان اصفهان گفت:دولت به بخش خصوصی و تشکل ها اعتماد کند.

دولت به بخش خصوصی و تشکل ها اعتماد کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رسول جهانگیری گفت:به دلیل اقتصاد دولتی همواره دولت به عنوان پدر در عرصه اقتصادی نقش ایفا می کند،پدری که به فرزند امکان فعالیت و توانمندشدن را نمی دهد.

وی با اشاره به نوسانات اخیر ارزی در کشور گفت:دولت بدون توجه به نظرات بخش خصوصی دست به آزمون و خطای در این بازار حساس زد و نتیجه آن را امروز در فضای اقتصادی شاهد هستیم.

جهانگیری تاکید کرد:نوسانات ارزی از تولیدکننده تا مصرف کننده را با بحران روبرو ساخت و این در حالیست که  هشدارها از سوی  بخش خصوصی به دولت ارایه شده بود .

رییس اتاق اصناف استان اصفهان از دولت خواست که برای توانمندشدن بخش خصوصی کشور قسمتی از وظایف را به این بخش تفویض کند تا تشکلهای اقتصادی برای خود تصمیم منطقی و اثربخش بگیرند.

تشکل ها پل ارتباطی بین فعالان اقتصادی و مسوولین اند

رییس اتاق تعاون استان اصفهان در این نشست گفت: تشکلها پل ارتباطی بین فعالان اقتصادی ومسوولین اند و مسوولین باید ارزش این ارتباط را بیش از پیش حفظ شود.

وی به نقش کلیدی تشکل های اقتصادی در  تصمیم سازیهای مسوولین دولتی و مجلس اشاره کرد و گفت:هر جا که دولت از نظر تشکل های اقتصادی برای تصمیم سازی بهره گرفت نتیجه مثبتی گرفته است.

بهرامی  افزود: در نوسانات اخیر ارزی  شاهد بودیم دولت به نظرات بخش خصوصی توجه نکرد و نتیجه آن را شاهد بودیم.  

 رییس اتاق تعاون استان اصفهان از پیگیری تشکیل مجمع تشکل های اقتصادی استان اصفهان شامل اتاق های بازرگانی،تعاون و اصناف خبر داد و گفت:همراهی تشکل های اقتصادی و هم صدایی آنان می تواند دستاوردهای خوبی برای فضای اقتصادی استان و کشور داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی