English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

دستگیری باند کلاهبرداران میلیاردی از بیمه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری باند کلاهبرداران میلیاردی از بیمه در اصفهان خبر داد.

دستگیری باند کلاهبرداران میلیاردی از بیمه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان گفت: اعضای باند۳ نفره‌ای که با صحنه سازی سرقت یک دستگاه کامیون حامل باربرنج بیش از یک میلیارد ریال از بیمه کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت به عنف محموله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110  در نجف آباد، ماموران واحد گشت انتظامی این شهرستان در محل حاضر و با شاکی پرونده روبرو شدند.

سرهنگ سلیمیان بیان داشت: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت که هنگام توقف در یکی از خیابان‌های شهرستان نجف آباد دو نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ، کامیون حامل24 تن برنج وی را با تهدید سلاح سرد سرقت کرده و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به اظهارات شاکی، بررسی دقیق‌تر بر روی پرونده به پلیس اگاهی شهرستان نجف آباد ارجاع و تحقیقات ویژه برای دستگیری سارقان آغازشد.

وی ادامه داد: در ادامه با بررسی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد راننده کامیون با توجه به بیمه بودن بار خودرو توسط دو نفر از دوستان خود اقدام به صحنه سازی سرقت محموله کرده و با این ترفند توانسته مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال از بیمه کلاهبرداری کند.

سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه متهم برنج‌ها را در بازار به فروش رسانده و به منظور گمراه کردن کارشناسان وجوه حاصله را به حساب افراد مختلف واریز کرده بود، اظهار داشت: پس از کشف موضوع تمام حساب‌های مربوطه شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی مسدود شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: با تکمیل شدن اطلاعات کارآگاهان، هر 3 متهم این پرونده در یک عملیات ویژه دستگیر و  به اتهام خیانت در امانت، سرقت و تبانی در کلاهبرداری از شرکت بیمه  تحویل مراجع قضایی شده و با قرار صادره روانه زندان شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه