English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد

اهدای ۸۵۰ کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد اصفهان از اهدای ۸۵۰ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان کمیته امداد اصفهان خبر داد

اهدای ۸۵۰ کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا متین پورگفت: 850 کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج در سالروز ازدواج مبارک امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، با هزینه‌ای بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نوعروسان و فرزندان پسر مددجویان کمیته امداد اصفهان اهدا شد.

وی افزود: تسهیل در ازدواج نیازمندان تحت حمایت از برنامه‌های مهم و اولویت‌های این نهاد در همه سال‌های فعالیت خود بوده است.

متین پور ازدواج را سنت حسنه پیامبر اکرم (ص) بیان کرد و گفت: کمک به این امر خجسته علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی، گامی در جهت ریشه‌کنی فقر و خودکفایی جامعه تحت حمایت این نهاد است.

وی میزان کمک این نهاد در زمینهٔ ازدواج نیازمندان را در ماه‌های سپری‌شده از سال جاری بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ در قالب بیش از ۸۵۰ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان در شرف ازدواج پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه منابع لازم برای پرداخت این کمک‌هزینه از محل اعتبارات دولتی و همچنین کمک‌های مردم شریف اصفهان تأمین‌شده است، گفت: با وضعیت اقتصادی کنونی و در شرایطی که قیمت کالاها و خدمات مربوط به ازدواج افزایش‌یافته است برای کمک مؤثر به خانواده‌های نیازمندان و حفظ عزت و آبروی نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مشارکت بیشتر مردم خیر و فداکار اصفهان نیازمند هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه