English

کشف ۷۰ کانتینر برنج احتکاری در بندرعباس

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از کشف و پلمپ انبار احتکاری برنج خارجی در شهرستان بندرعباس خبر داد و گفت: ارزش ریالی این انبار 132 میلیارد و 825 میلیون ریال است.

کشف 70 کانتینر برنج احتکاری در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «عبدالرضا پیروی منش» با اعلام این خبر اظهار داشت: طی اعلام گزارشی از سوی اداره کل اطلاعات مبنی بر احتکار برنج در یکی از انبارهای بندرعباس، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با همراهی گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی و اماکن در محل مذکور جهت بررسی اسناد و مدارک حاضر شدند.

وی افزود: در این انبار یک میلیون و 610 هزار کیلو گرم (معادل یکهزار و 610 تن) برنج خارجی احتکاری کشف که پس از برآورد ارزش ریالی بیش از 132 میلیارد ریال توسط بازرسین سازمان، پرونده مذکور جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از عموم همشهریان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه انبار کالا و اطلاع از احتکار کالاهای ضروری و مصرفی با سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اطلاع داده و همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی عنوان کرد: پرونده این متخلفین جهت سیر مراحل اداری به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است که بزودی احکام این پرونده ها اعلام خواهد شد.

فریدون کشیتی اظهار داشت: طبق ماده 60 قانون برخورد با محتکران در مرتبه اول  الزام محتکر به عرضه و فروش کل کالاهای احتکار شده و جریمه نقدی معادل هفتاد درصد (70%) قیمت روز کالاهای احتکار شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه