English

عصر امروز صورت گرفت؛

برگزاری نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان با اصحاب رسانه در رشت

نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان با اصحاب رسانه عصر روز شنبه در رشت برگزار شد.

برگزاری نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان با اصحاب رسانه در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی‌نژاد در این نشست با بیان اینکه رسانه‌ها جایگاه خود را در بین مسئولان پیدا کرده اند، یادآور شد: جایگاه رسانه به عنوان یک عنصر مهم در زندگی انسانها به عنوان یک نیاز اساسی ضروری است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان بر ضرورت حمایت دولت از خبرنگاران تاکید کرد و گفت: پس از گذشت دوسال از گذشت برنامه ششم لوایح مورد نیاز بخش مطبوعات به مجلس از سوی دولت جهت کاهش مشکلات رسانه‌ها ارائه شود.

وی با بیان اینکه مبارزه رسانه ها با فساد شدیدتر از قوه قضائیه است، گفت: اگر مطلبی بحث مطرح شد نباید رسانه را بایکوت کرد و کمیسیون فرهنگی باید در راستای امنیت شغلی خبرنگاران تلاش کنند.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: فضای رسانه‌ای اگر برای رسانه‌های خودی باز نشود نگاه مردم به سوی خارج از کشور جلب خواهدشد. مردم تشنه اطلاعات هستند و سطح آگاهی مردم بالا رفته است.

وی یکی از خطرات موجود را سواد رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: تشخیص حق و باطل سخت است و در این بخش باید تلاش ویژه کرد.

نماینده رشت با بیان اینکه نیاز مالی گاهی اوقات خبرنگاران و رسانه ها را وابسته می‌کند، افزود: این موضوع سبب میشود که قلم‌ها کج شود.

وی افزود: در عرصه علمی و نظامی سرداران بزرگی داریم اما در عرصه رسانه ضعیف هستیم و امپراتوری رسانه‌ای قدرتمند نداریم و در دنیا رسانه‌های ایران چندان مطرح نیستند.

محمدصادق حسنی نیز در این نشست که با انتقاد شدید برخی خبرنگاران به خاطر عدم حمایت از سپیدرود رشت و از سوی دیگر حمایت از استقلال تهران قرار گرفته بود، اظهار کرد: ورزش را می‌شناسم و رییس هیات کاراته بودم.

نماینده مردم رشت در مجلس در پایان اظهار داشت: به خاطر سپیدرود رشت وزیر را به صحن می آورم.

صومعه سرا یک خانه بدون گاز ندارد

سید کاظم دلخوش نیز در این نشست در پاسخ به یک سوال درباره اینکه چرا در حوزه نمایندگی رشت دخالت می‌کند، با بیان اینکه مادر من رشتی است، اظهار کرد: رفیق بازی را کنار گذاشته‌ام و ده برابر خودم کار کرده‌ام.

این نماینده مجلس گفت: در صومعه سرا یک خانه بدون گاز نداریم و تا لانه مرغ مردم را آسفالت کرده‌ام.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه