English

سیلاب لوندویل آستارا بانوی ۶۰ ساله را به کام خود کشید/جستجو برای یافتن بانوی مفقود شده آغاز شد

یک بانوی حدودا 60 ساه حوالی ساعت 11 پیش از ظهر امروز بنا به گفته شاهدان، به داخل رودخانه لوندویل آستارا سقوط کرده است.

سیلاب لوندویل آستارا بانوی 60 ساله را به کام خود کشید/جستجو برای یافتن بانوی مفقود شده آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رضا ضارب نیا، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش 24 ساعت گذشته باران، سبب طغیان رودخانه مرکزی این شهر و سقوط یک زن به این رودخانه شده است.

وی ادامه داد: این زن که حدود 60 سال سن دارد، حوالی ساعت 11 پیش از ظهر برای عبور دادن احشام به کنار رودخانه رفته بود که بنا به گفته شاهدان، به داخل رودخانه سقوط کرده است.

ضارب نیا با بیان اینکه این حادثه در پشت سد منصور محله شهر لوندویل رخ داده است، افزود: پس از تماس شهروندان، نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لوندویل به محل حادثه اعزام شدند و جستجو با همکاری اهالی محل آغاز شده است.

وی ضمن تأکید بر اینکه اهالی محل و گردشگران از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها به شدت بپرهیزند، اضافه کرد: جسد فرد مذکور تاکنون پیدا نشده است و جستجو در مناطق مختلف رودخانه ادامه دارد.

فردین فروت نیا، رئیس اداره هواشناسی شهرستان مرزی بندر آستارا نیز، اظهار کرد: میزان بارندگی 24 ساعت گذشته ثبت شده در ایستگاه هواشناسی آستارا بالغ بر 97 میلی متر است که سبب طغیان رودخانه های شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه رطوبت نسبی هوا در همین لحظه 99 درصد است، خاطر نشان کرد: دمای هوا 22 درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به دو روز گذشته حدود 10 درجه کاهش دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی