English

سرپرست فرمانداری شادگان در گفتگو با موج؛

سوختن حدود ۷۰۰ نخل از مزارع خنافره /آتش سوزی خنافره خسارت جانی نداشت

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: طی آتش سوزی در نخلستان های خنافره شب گذشت، بین 500 تا 700 اصل نخل در آتش سوخت ولی خسارت جانی نداشت.

سوختن حدود 700 نخل از مزارع خنافره /آتش سوزی خنافره خسارت جانی نداشت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سعید حاجیان در گفتگو با خبرنگار موج گفت: بین 500 تا 700 اصل نخل شب گذشته در ساعت 21 (16 مرداد) طی آتش سوزی در نخلستان های خنافره از بخش های تابعه شهرستان شادگان از بین رفت.

وی ادامه داد:  این آتش سوزی حدود هشتاد درصد از مزارع به عبارتی  به وسعت 2 هکتار اتفاق افتاده است.

حاجیان گفت: برآورد هزینه ای که برای این نخلستان می توان کرد حدود یک و نیم میلیارد تومان است، ضمن اینکه این درختان دیگر امکان رویش را ندارند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: علت این آتش سوزی هنوز مشخص نشده و به احتمال زیاد دلیل اصلی آن خشکسالی است چرا که زمین خشک است و با یک جرقه فاجعه آتش سوزی بوجود می آید.

وی یادآور شد: دغدغه اصلی ما در زمان اطفای حریق جان مردم و منازل اطراف نخلستان بود که خوشبختانه بدون هیچ خسارت جانی این آتش سوزی خاموش شد.

فرماندار شادگان در خاتمه گفت: برای مهار آتش اعزام سه تیم اطفای حریق از شادگان و دارخوین به محل حادثه، همچنین با هماهنگی ستاد بحران استان خوزستان تیم های آتش نشانی از شهرستان ماهشهر و طرح نیشکر نیز به حالت آماده باش در آمده بودند تا در صورت لزوم به محل حادثه اعزام شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه