English

مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

نزدیک شدن به انتهای عملیات توسعه گازرسانی در گیلان

مدیر عامل شرکت گاز گیلان با اشاره به نزدیک شدن به انتهای عملیات توسعه گازرسانی در استان گفت: هم اکنون صد دردصد مناطق شهری و 93.5 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

 نزدیک شدن به انتهای عملیات توسعه گازرسانی در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز گیلان امروز در نشست هیأت رئیسه شرکت گاز استان گیلان با حضور مهران پیرایش رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در سالن همایش روابط عمومی؛ ضمن عرض خیر مقدم به رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران و مدعوین، به بیان مختصری از وضعیت گازرسانی در استان گیلان پرداخت.

وی با اشاره به نزدیک شده به انتهای عملیات توسعه گازرسانی در استان گفت: هم اکنون صد دردصد مناطق شهری و 93.5 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند و امیدواریم در صورت تامین منابع مالی درصد بهره مندی خانوارهای روستایی به 98 درصد افزایش یابد.

 اکبر ادامه داد: گاز گیلان در جهت تحقق شعار شرکت ملی گاز« رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها» اقدامات کیفی گسترده ای را به اجرا رسانده است که از جمله آنها می توان به پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان، راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی 3415 ، اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان و ... اشاره نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی