English

فرمانده انتظامی خوزستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران؛

نقش رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی پررنگ تر شود

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به نقش رسانه در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی خواهان توجه بیشتر به این نقش شد.

نقش رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی پررنگ تر شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار حیدر عباس زاده امروز در مراسم (16 مرداد)تجلیل از خبرنگاران، بیان  کرد: یکی از راه‌های ارتقای امنیت در جامعه، تعامل نزدیک با رسانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده آنها است.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های دشمن برای برهم زدن امنیت عمومی، گفت: در هفته اخیر ۱۹۵ فراخوان برای تجمع غیرقانونی در خوزستان داده شد که با هوشیاری مردم مورد خاصی نیز پیش نیامد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به نقش رسانه در اعتمادسازی و آگاه سازی مردم، اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است و باید بیشتر به آن توجه کرد.

وی با اشاره به وقوع حدود 20 فقره آتش‌سوزی بانک‌ها و عابربانک ها در شهرهایی همچون حمیدیه، ماهشهر، کارون و اهواز از اسفند سال گذشته تا تیرماه امسال، گفت: اخیراً عوامل این اتفاقات در عملیات منسجم، شناسایی و دستگیر شدند.

عباس زاده با اشاره به افزایش ۱۳۹ درصدی کشف موادمخدر از اول امسال، افزود: بیشتر از ۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه هرساله جرایم خشن تاحدی افزایش می‌یافت، بیان کرد: جرایم خشن در ۱۳۹ روز گذشته، ۳۲ درصد کاهش یافته است؛ در زمینه تیراندازی در خوزستان نیز  ۳۷ درصد کاهش یافته و عوامل  97 درصد موارد از ابتدای سال کشف شده‌اند؛ همچنین مقری برای مقابله با عاملان تیراندازی در شهرستان‌های خوزستان ایجاد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه