English

به‌منظور تنظیم بازار کرمانشاه؛

گوشت قرمز گرم، مرغ منجمد، شکر و برنج در کرمانشاه توزیع می‌شود

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: در راستای تنظیم بازار و حمایت از اقشار مصرف‌کننده، بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، سازمان جهاد کشاورزی نسبت به توزیع گوشت گرم گوسفندی اقدام کرده است.

گوشت قرمز گرم، مرغ منجمد، شکر و برنج در کرمانشاه توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، علی‌اصغر بهمنی پور ضمن تأکید بر تأمین کالای معیشتی به‌منظور تنظیم بازار، ابراز داشت: 433 لاشه به میزان هفت تن گوشت گوسفندی برای توزیع و تنظیم بازار در بین مردم در نظر گرفته‌شده و هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی مصوب تنظیم بازار 36 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

وی بابیان اینکه پنج نقطه در سطح شهرستان کرمانشاه برای توزیع گوشت گرم گوسفندی در نظر گرفته‌شده، اضافه کرد: مکان‌های توزیع به‌صورت ثابت و سیار در مسیرهای بازارچه میلاد واقع در میدان آزادی، بلوار طاق‌بستان چهل متری نبوت، میدان آیت‌الله کاشانی، شهرک آبادانی و مسکن و شهرک پرواز است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به اینکه توزیع گوشت گرم مصوب تنظیم بازار از روز گذشته (دوشنبه) در سطح شهر کرمانشاه آغازشده گفت: توزیع تا زمان تعدیل قیمت گوشت ادامه می‌یابد و سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر امر توزیع نظارت کامل دارند.

بهمنی پور تصریح کرد: در حال حاضر به‌اندازه کافی گوشت قرمز در استان موجود هست و 40 تن گوشت در انبارهای استان نیز ذخیره‌سازی شده است.

وی در خصوص وضعیت توزیع گوشت مرغ منجمد در استان گفت: توزیع مرغ منجمد نیز باقیمت هر کیلو 6750 تومان از هفته گذشته آغازشده است.

وی افزود: تاکنون 35 تن گوشت مرغ منجمد توزیع‌شده و این روند تا زمان تعدیل قیمت مرغ در سطح استان ادامه دارد.

بهمنی پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر 570 تن مرغ منجمد در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده و به هراندازه که نیاز باشد ذخیره و توزیع می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شکر نیز به‌اندازه کافی در کارخانه‌های موجود هست تصریح کرد: شکر نیز باقیمت 3100 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی گفت: شکر در بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کارمندی و کارگری، تعاونی مصرف کارکنان و عرضه‌کنندگان مستقیم محصولات کشاورزی با اولویت مناطق محروم توزیع می‌شود.

وی با اعلام اینکه برنج هندی 1121 نیز در استان به‌اندازه کافی موجود است افزود: 325 تن برنج هندی در استان ذخیره‌شده و هزار تن دیگر نیز به‌منظور تنظیم بازار کرمانشاه در حال حمل به استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه