English

نماینده ولی فقیه درکردستان:

ما در جنگ اقتصادی هستیم و با وجود تحریم‌ها با اقتدار سرپا ایستاده‌ایم

نماینده ولی فقیه درکردستان، خیر رساندن به مردم را دیگر اولویت شرایط کنونی دانست و تصریح کرد: ما در جنگ اقتصادی هستیم و در این جنگ با وجود تحریم‌ها با اقتدار سرپا ایستاده‌ایم.

ما در جنگ اقتصادی هستیم و با وجود تحریم‌ها با اقتدار سرپا ایستاده‌ایم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛آیت الله  سیدمحمد حسینی شاهرودی اظهار داشت:ما در جنگ اقتصادی هستیم و با وجود تحریم‌ها با اقتدار سرپا ایستاده‌ایم.

وی در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که در سالن اجتماعات اداره کل فنی و حرفه‌ای سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه تخصیص بسته‌های ارزی حرکتی مثبت در راستای تقویت و حمایت صنایع است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازار خوبی در کشور عراق وجود دارد، می‌توان از این ظرفیت ایجاد شده برای توسعه صادرات و واردات استان به این کشور بهره برد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد تا مانع‌تراشی برای صادرات و واردت نشود، افزود: باید با این شرایط فراهم شده نفس تازه‌ای را در فضای اقتصادی و واحدهای تولیدی دمید و تولیدکنندگان را احیا و تقویت کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه فرصت برای توسعه استان فراهم شده است، گفت: مشکلات جزئی گاه گریبان‌گیر تولید است، به همین خاطر متولیان در رفع این موانع باید تلاش و توجه ویژه‌ای را لحاظ کنند.

وی با اعلام اینکه ارتباطات دیگری در بحث صنعت و تولید وجود دارد که باید به عنوان یک ظرفیت به آن پرداخته شود، تصریح کرد: در رابطه با بحث اقتصادی با خدا این مبحث مطرح است که دنبال روزی حلال به عنوان یک عبادت مطرح شده است و طلب حلال افضل عبادات الهی است.

حسینی شاهرودی، خیر رساندن به مردم را دیگر اولویت شرایط کنونی دانست و تصریح کرد: ما در جنگ اقتصادی هستیم و در این جنگ با وجود تحریم‌ها با اقتدار سرپا ایستاده‌ایم.

وی با ذکر اینکه جنگ اقتصادی دشمن وارد فاز روانی شده است، ادامه داد: جنبه‌های روانی دیگر بُعد جنگ اقتصادی است که در کنار وجود خائنین به انقلاب بر کشور تحمیل شده است که اهداف خاصی را دنبال می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر اینکه با همدلی و همت مردم و مسئولین این اهداف مسکوت مانده است، اظهار کرد: جنگ یک جنگ واقعی است و نباید از این موضوع غفلت کرد.

وی با درخواست از اینکه هر مقدار که می‌توان باید برای مردم کار کرد و به آنان خدمت کرد تا زمینه‌های رفاه و آسایششان فراهم شود، افوزد: این وضعیت باید جدی گرفته شود و با متخلفین، احتکارکنندگان و آنان که در تلاش برای استقرار بی‌نظمی و آشوب هستند برخورد قاطعانه کرد.

حسینی شاهرودی با ذکر اینکه تولیدکنندگان باید حمایت شوند، گفت: خوشبختانه زیرساخت‌ها در حال فراهم سازی است و به امید خدا وضعیت اقتصادی نیز بهبود خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مردم باید به یکدیگر رحم کنند تا خداوند نیز رحمانیت خود را بر ما نازل کند، خاطرنشان کرد: تنگ نظری آسیبی است که می‌تواند توسعه را به خطر اندازد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های تولید شناسایی و حمایت شوند، یادآور شد: نیازهای تولیدکنندگان از طریق منابع داخلی تأمین شود و در کنار آن بازار اقلیم کردستان به عنوان پتانسیلی برای گسترش صادرات و واردات در اولویت قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه