English

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد

پلمب ۱۴ آرایشگاه زنانه متخلف در اصفهان

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از پلمپ 14 آرایشگاه زنانه متخلف در اجرای طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی در شهر اصفهان خبر داد.

پلمب 14 آرایشگاه زنانه متخلف در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی با اشاره به پلمب 14 آرایشگاه زنانه متخلف گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی  طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی آرایشگاه زنانه به مدت یک هفته توسط مأمورین اداره نظارت بر اماکن عمومی در شهر اصفهان اجرا شد.

وی افزود: مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس طی این طرح از 223 واحد صنفی بازدید کردند که در پایان تعداد 14 واحد صنفی متخلف شناسایی و به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه با حکم مقام قضائی پلمب شدند.

این مقام انتظامی در ادامه از صدور اخطاریه پلمب برای 32 واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: همچنین از متصدیان 38 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات در موعد مقرر با آنان برابر قانونی برخورد خواهد شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه