English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:

فعالیت ۱۱۸ باب جایگاه عرضه فراورده های نفتی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:در حال حاضر ۱۱۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در کردستان در زمینه توزیع سوخت فعالیت می‌کنند.

فعالیت 118 باب جایگاه عرضه فراورده های نفتی در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ،فریدون یاسمی از فعالیت 118 باب جایگاه عرضه فراورده های نفتی در کردستان خبر داد.

وی گفت: در حال حاضر ۶۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG کار توزیع سوخت را در کردستان انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه  ۵۲ باب جایگاه CNG در این استان کار توزیع سوخت گاز مایع را انجام می‌دهند، افزود: ۲ جایگاه CNG جدید نیز در شهر‌های سنندج و سقز و توسط بخش خصوصی بزودی احداث می‌شود.

یاسمی با اشاره به اینکه ۱۱۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در کردستان در زمینه توزیع سوخت فعالیت می‌کنند، افزود: این تعداد جایگاه ظرفیت خوبی برای سوخت رسانی به خودرو‌ها هستند.

 وی به انجام بازرسی و بازدید‌های منظم از جایگاه‌های عرضه منطقه با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد و نیروی انتظامی خبر داد.

مدیر شرکت ملی فراورده های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: این اقدامات در راستای تحقق حقوق شهروندی و ایجاد زمینه برای عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه‌های منطقه است.

یاسمی با اشاره به اینکه در سال ۹۶، ۲ هزار و ۸۰۰ بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان صورت گرفت، یادآور شد: عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی از نظر کمی و کیفی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و قاچاق فرآورده‌های نفتی و تحقق حقوق شهروندی از جمله مزایای اجرای این گشت‌ها و بازدید‌های دوره‌ای است. 

وی ظرفیت ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات منطقه را مطلوب دانست و گفت: عملیات تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در همه جایگاه‌های عرضه منطقه در حال انجام بوده و مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه