English

فرماندار شهرستان بندرعباس؛

فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان ایجاد شود

فرماندار بندرعباس گفت: باید تلاش شود تا با همکاری و مساعدت دستگاه‌ها بتوانیم فضای آموزشی مناسبی را برای دانش‌آموزان شهرستان بندرعباس ایجاد کنیم.

 فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد پویافر» در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بندرعباس، ضمن تبریک کسب رتبه‌های تک‌رقمی کنکور سراسری دو  دانش‌آموز شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: کسب رتبه‌های هفتم و نهم گروه آزمایشی علوم ریاضی توسط «علی سالار حسینی» و «احمد سلیمی» از استان هرمزگان، شهرستان بندرعباس را در آزمون سراسری سال 1397 به این دو جوان، خانواده‌هایشان و معلمان پرتلاششان و مسئولان آموزش‌وپرورش استان و شهرستان بندرعباس سربلند کرد و امیدوارم شاهد موفقیت روزافزون این دانش‌آموزان مستعد و دیگر جوانان استان در عرصه‌های دیگر باشیم.

وی بیان کرد: آموزش‌وپرورش نهادی مقدس و تعلیم و تربیت اثرگذارترین رکن هر جامعه است که آحاد اجتماع با آن ارتباط تنگاتنگ دارند و هرچه سطح دانش ارتقاء یابد آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کاهش می‌یابد و رشد و توسعه همه‌جانبه در کشور سرعت چشمگیرتری به خود خواهد گرفت.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: برای توسعه و ساخت و تجهیز مدارس باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و در این راستا آموزش‌وپرورش به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم اجتماعی و زیربنای توسعه اجتماعی در اولویت است.

پویافر در پایان تصریح کرد: باید تلاش شود تا با همکاری و مساعدت دستگاه‌ها بتوانیم فضای آموزشی مناسبی را برای دانش‌آموزان شهرستان ایجاد کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه