English

فرماندار شهرستان بندرعباس؛

مردم از جایگاه های رسمی دام خریداری کنند

فرماندار بندرعباس گفت: شهروندان از جایگاه های رسمی مبادرت به خرید دام کنند.

 مردم از جایگاه های رسمی دام خریداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد پویافر» در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی، اظهار داشت: سلامت مردم از مهمترین مقوله های مورد توجه شورای بهداشت شهرستان و کارگروه سلامت و امنیت غذایی می باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان به حداقل برسد و شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقا شاخص های بهداشتی باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس اذعان داشت: ارتقاء و پیشبرد سطح سلامت شهروندان و بهداشت محیط در سطح شهرستان از مهمترین اهداف کارگروه سلامت و امنیت غذایی می باشد.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت مردم در جریان عرضه تعداد قابل توجهی دام در طی روزهای عرفه و عید سعید قربان در شهرستان بندرعباس گفت: رعایت مسائل بهداشتی از الزامات است و باید تلاش شود بیشتر از گذشته انجام شود.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: لازم است شهروندان نیز به دلیل اهمیت حفظ سلامت خود برای برگزاری مراسم از جایگاههای تعیین شده دام خریداری کنند و به سراغ عرضه کننده های غیر مجاز نروند چرا که در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و سلامت دام اطمینانی به این عرضه کننندگان غیر مجاز نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه