English

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان خبر داد؛

ارائه خدمات مشاوره برای داوطلبان شاهد و ایثارگر گیلان در کنکور ۹۷

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از ارائه خدمات مشاوره و هدایت تحصیلی برای انتخاب رشته داوطلبان شاهد و ایثارگر استان در آزمون سراسری سال 1397 خبر داد.

ارائه خدمات مشاوره برای داوطلبان شاهد و ایثارگر گیلان در کنکور 97

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا داوطلب با اشاره به فعالیت پایگاه های مشاوره انتخاب رشته کنکور سال 97 در دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تصریح کرد: همچنین مراکز مشاوره در بنیاد شهرستان های رشت، لاهیجان، تالش، آستارا و رودبار مستقر شده و به داوطلبان شاهد و ایثارگر این شهرستان ها خدمات مشاوره و هدایت تحصیلی حرفه ای ارائه می دهند.

داوطلب خاطرنشان کرد: این پایگاه ها با استفاده از مشاوران مجرب تا پایان زمان انتخاب رشته به هدایت تحصیلی داوطلبان با توجه به تراز علمی سال قبل، توانایی های ذهنی، علاقه و رغبت فردی و نیز متناسب با فرصت های شغلی مورد تقاضای بازار کار مبادرت می نمایند.

معاون فرهنگی بنیاد گیلان در پایان با اشاره به 450 داوطلب شاهد و ایثارگر کنکوری در استان گفت: مشاوران مستقر در این پایگاه ها ضمن اطلاع رسانی از آخرین ضوابط و شرایط انتخاب رشته و اطلاعات مربوط به سهمیه های شاهد و ایثارگر به داوطلبان شاهد، راهنمایی های لازم را به صورت گروهی و فردی ارائه خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه