English

امام جمعه اهواز در دیدار با خبرنگاران؛

درخواست اشد مجازات را از قوه قضایی برای اخلالگران اقتصادی داریم/اولویت خبرنگاران به مشکلات مناطق محروم

امام جمعه اهواز در آستانه روز خبرنگار در دیدار با اصحاب رسانه عنوان کرد: اشد مجازات را از قوه قضایی برای اخلالگران اقتصادی درخواست داریم.

درخواست اشد مجازات را از قوه قضایی برای اخلالگران اقتصادی داریم/اولویت خبرنگاران به مشکلات مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در آستانه روز خبرنگار امرزو(14 مرداد) جمعی از اصحاب رسانه استان خوزستان با آیت الله سید محمد علی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار عده ای از خبرنگاران مشکلات و مسائلی که در پیش روی اصحاب رسانه در استان است را بیان کردند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به وضعیت بد اقتصادی عنوان کرد: عامل به وجود آوردن این وضعیت ربطی به تحریم های دشمن ندارد چرا که هنوز دشمن تحریم های خود را اعمال نکرده است، بلکه این اخلال اقتصادی توسط افرادی است که در درون کشور رخنه کرده اند و این افراد مفسد فی الارض و مفسد اقتصادی هستند .

وی تصریح کرد: در نشستی که با مسئولین استانی داشتم با توجه به توضیحات مسئولین استان خوزستان، به نظر می رسید دخالتی در نرخ گذاری اجناس ندارند و بیشتر این گرانی به اصناف قیمت گذار پایتخت برمی گردد.

امام جمعه اهواز گفت: در خواست اشد مجازات را از قوه قضایی برای اخلالگران اقتصادی داریم، اگر قوه قضاییه در برابر آنها مسامحه کند به صورت شرعی و قانونی با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: انتقاد دیگر به دولت در به بوجود آمدن چنین وضعیتی، ضعف مدیریتی، نظارت و پیگیری نسبت به پیدا شدن شرایط بحرانی اقتصاد است.

آیت الله جزایری همچنین به مقام بالای خبرنگاری اشاره کرد و گفت: مسئولیت خبرنگاران مسئولیت خطیری است چون این مسئولیت بیشتر از قبل برای جامعه ای که با پدیده ای بی هویتی به نام فضای مجازی روبرواست مواجه است.

تاکید امام جمعه اهواز بر کنترل فضای بی هویت مجازی

وی با بیان اینکه فضای مجازی برای ایجاد شکاف نسل ها است گفت: دشمنان با طراحی فضای مجازی سعی بر بهم زدن کشورهای اسلامی خصوصا آسیب هایی که از طرف این فضا نسل جوان را تهدید می کند، دارند.

نماینده ولی ققیه در خوزستان، گفت: فضای بی هویت مجازی را از رسانه هایی که باهویت و دارای شناسنامه است باید جدا دانست.

مسئولیت نماز جمعه همانند مسئولیت خبرنگاران است

آیت الله جزایری با بیان اینکه مسئولیت نماز جمعه همانند مسئولیت خبرنگاران است، عنوان کرد: امام رضا (ع) فلسفه به وجود آمدن نماز جمعه را تشریح اخباری است که مردم از آن بی اطلاع هستند ذکر کرد و این اخبار به صورت سیاسی ، اجتماعی واقتصادی توسط نهاد حکومتی است.

امام جمعه اهواز گفت: رسانه ها بین مردم و مسئولین ارتباط برقرار کنند، برای مثال کمبود مدارس، مراکز درمانی و خدماتی را در اولویت کار خود برای شهر اهواز قرار داده و مسئولین را به عذرخواهی و قول دادن کمبود ها برای رفع آنها به چالش بکشانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی