English

استاندار کرمانشاه:

پروژه تله‌کابین طاق‌بستان توجیه اقتصادی توریستی بسیار خوبی است

هوشنگ بازوند گفت: اجرای پروژه تله‌کابین در شهر کرمانشاه با توجه به برخورداری از مرکزیت غرب کشور، جمعیت یک‌میلیون‌نفری و عوارض طبیعی مناسب، دارای توجیه اقتصادی بسیار خوبی است.

پروژه تله‌کابین طاق‌بستان توجیه اقتصادی توریستی بسیار خوبی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه استاندار کرمانشاه بابیان اینکه اجرای پروژه تله‌کابین طاق‌بستان موقعیت ویژه‌ای برای کرمانشاه است، گفت: تله‌کابین طاق‌بستان می‌تواند هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر از تله‌کابین‌های شمال کشور باشد.

وی بابیان این مطلب که تله‌کابین امروزه به‌عنوان یک خدمت لوکس و ویژه در صنعت گردشگری دنیا محسوب می‌شود و با اقبال بسیار زیادی روبروست، خاطرنشان ساخت: کوه طاق‌بستان از یک طبیعت زیبای صخره‌ای و بلند برخوردار است و اجرای تله‌کابین در دامنه این کوه دارای هیجان و جذابیت خوبی است. ضمن اینکه یک مجموعه تاریخی بسیار مهم در کنار آن قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این پتانسیل‌ها با جدیت به دنبال راه‌اندازی پروژه تله‌کابین هستیم و اجرای آن می‌تواند در رونق اقتصادی کرمانشاه نقش بازی کند.

گفتنی است که اجرای پروژه تله‌کابین طاق‌بستان در کرمانشاه سال‌هاست مطرح‌شده و باوجوداینکه بارها از سرمایه‌گذارانی برای اجرای این طرح گردشگری نام‌برده شده، اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه