English

سرپرست فرمانداری لاهیجان تاکید کرد:

فضای شهرستان لاهیجان برای کار و کارآفرینی مهیا است

سرپرست فرمانداری لاهیجان در ستاد ساماندهی جوانان این شهرستان با اشاره به فضای شهرستان برای کار و کارآفرینی مهیا است تصریح کرد: در حوزه اشتغال روستایی لاهیجان در پرداخت تسهیلات، تاکنون در رتبه اول قرار دارد.

فضای شهرستان لاهیجان برای کار و کارآفرینی مهیا است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان در ستاد ساماندهی جوانان شهرستان اظهار کرد: مدیران دستگاه امورات پیشنهادی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان را در حوزه مدیریتی خود اجرا نمایند.

برای حل مشکلات علی الخصوص مشکل جوانان باید برنامه محور عمل کرد

سرپرست فرمانداری لاهیجان افزود: برای حل مشکلات علی الخصوص مشکل جوانان باید برنامه محور عمل کرد تا چشم انداز روشنی داشته باشیم.

وی یکی دیگر از راه های حل مشکلات را جدی گرفتن سازمان های مردم نهاد است که در کمال عشق و بدون هیچ انتظاری به کمک می شتابند به عنوان مثال در بحران برف و آتش سوزی اخیر دیدیم که چگونه کمک حال مجموعه مدیریتی شدند.

جانبازی ادامه داد: هرجا مردم خود را در انجام امور شریک مسئولان دانستند موفقیت چشمگیری حاصل شد بنابراین مشارکت های اجتماعی در ابعاد مختلف باید ارتقا یابد.

جوانان سرمایه هر جامعه ای هستند

سرپرست فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه جوانان سرمایه هر جامعه ای هستند گفت:  باید دستگاه های مربوطه به ویژه اداره ورزش و جوانان برای آینده این عزیزان برنامه ریزی نمایند.

جانبازی با اشاره به فضای شهرستان برای کار و کارآفرینی مهیا است تصریح کرد:  در حوزه اشتغال روستایی لاهیجان در پرداخت تسهیلات، تاکنون در رتبه اول قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه