English

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان اعلام کرد؛

۵۶ هزار نیکوکار اصفهانی حامی طرح اکرام ایتام /سرطان دامنگیر ۱۶۲ نفر از ایتام اصفهانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان گفت:56 هزار نیکوکار اصفهانی از ۱۷ هزار و ۴۶۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین همشهری خود حمایت می‌کنند.

56 هزار نیکوکار اصفهانی حامی طرح اکرام ایتام /سرطان دامنگیر 162 نفر از ایتام اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مهدی رنجکش بیان داشت: 17هزار و ۴۶۷ فرزند یتیم و با سرپرست ناتوان از خدمات طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین بهره‌مند هستند که ۱۶۲ نفر از آن‌ها بیماری‌ های صعب‌العلاجی مانند سرطان، هموفیلی و سندروم های ژنتیکی دارند.

وی بابیان اینکه سعی می‌شود در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین هر فرزند دارای چند حامی باشد، گفت: ۵۶ هزار نیکوکار اصفهانی از ۱۷ هزار و ۴۶۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین همشهری خود حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه ۱۶۲ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای بیماری صعب‌العلاج هستند، گفت: این فرزندان نیازمند مبتلا به یکی از بیماری‌های سرطان، هموفیلی، کلیه، فلج، قلب و عروق، کبد، سندروم‌های ژنتیکی و امثال آن هستند.

رنجکش یادآور شد: به لطف خداوند و با همکاری گسترده مردم نیکوکار اصفهان همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد اصفهان دارای حامی هستند اما در طرح محسنین کماکان ۱۰ هزار و ۳۵۶ نفر از این فرزندان، فاقد حامی هستند.

رنجکش به مستحکم و دیرینه بودن سنت حسنه احسان به ایتام در اصفهان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون در استان، نیکوکارانی هستند که حمایت از ده‌ها فرزند یتیم و یا با سرپرست ناتوان را بر عهده‌دارند و ماهیانه و به‌طور منظم مبالغی را به‌حساب این نیازمندان واریز می‌کنند.

وی بابیان اینکه سعی می‌شود در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین هر فرزند دارای چند حامی باشد، گفت: ۵۶ هزار نیکوکار اصفهانی از ۱۷ هزار و ۴۶۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین همشهری خود حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه ۱۶۲ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای بیماری صعب‌العلاج هستند، گفت: این فرزندان نیازمند مبتلابه یکی از بیماری‌های سرطان، هموفیلی، کلیه، فلج، قلب و عروق، کبد، سندروم‌های ژنتیکی و امثال آن هستند.

رنجکش این فرزندان را نیازمند مراقبت و مساعدت بیشتر دانست و افزود: همشهریان نیکوکار اصفهانی می‌توانند برای اطلاع از وضعیت چنین ایتامی در منطقه محل سکونت و یا زادگاه خود به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند و این نهاد را در یاری‌رسانی به این محرومان همراهی کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان با اشاره به وجود امکان مشارکت غیرحضوری در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به تارنمای mohsenin.ir بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند همشهری خود کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه