English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

مسئولین پای صحبت مردم بنشینند و قدردان این مردم باشند

نماینده ولایت فقیه در گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان تالش گفت: مسئولین پای صحبت مردم بنشینند و قدردان این مردم باشند و از پیچ و خم های اداری و کاغذبازی های اضافی در ادارات پرهیز کرده و راه را برای حل مشکلات مردم هموار کنند.

مسئولین پای صحبت مردم بنشینند و قدردان این مردم باشند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و  امام جمعه رشت گفت: حفظ وحدت و همگرایی مسئولین شهرستان که با وجود تنوع قومی و مذهبی بدون هیچ تنش و دشمن تراشی خدمت رسان مردم هستند، قابل تقدیر است

کمتر به تحلیل و تفسیر معنوی بحران ها پرداخته می شود

امام جمعه رشت با اشاره به این نکته که کمتر به تحلیل و تفسیر معنوی بحران ها پرداخته می شود افزود: بیکاری یکی از معضلات بزرگ جامعه امروز است و یکی از معلول های این مساله، ازدواج دیر هنگام و بدنبال آن کاهش موالید و پیر شدن جامعه است که باید به عنوان یک خطر جدی تلقی شود.

شورای اداری تالش

نماینده ولایت فقیه در گیلان تصریح کرد: مسئولین  پای صحبت مردم بنشینند و قدردان این مردم باشند از پیچ و خم های اداری و کاغذبازی های اضافی در ادارات پرهیز کرده و راه را برای حل مشکلات مردم هموار کنند.

زحمات بی دریغ شما را قدردانیم

وی تاکید کرد: زحمات بی دریغ شما را قدردانیم اما درکنار حجم زیاد کارها و مسئولیت های کاری، شرکت در اقامه نماز های جمعه در کنار مردم و بعضا شنیدن دردهای آنها در این مواقع نیز از وظایف اصلی شماست چرا که اقامه نماز یکی از شعاعر جامعه ی اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی