English

امام جمعه دهدز

دهدز روی آب است ولی آب آشامیدنی ندارد

امام جمعه دهدز با انتقاد از وضعیت وخیم آب دهدز، گفت: در کنار دو سد عظیم هستیم و آب نداریم و روی آب هستیم ولی آب آشامیدنی نداریم.

دهدز روی آب است ولی آب آشامیدنی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت‌الاسلام سید مراد حسینی بیان داشت: ضمن تشکر از تشکیل نشست مدیریت بحران در سال گذشته مدیریت بحران به همراه چند مدیرکل در دهدز تشکر می‌کنم اما تعدادی از مصوبات آن نشست تاکنون عملی نشده است.

امام جمعه دهدز اضافه کرد: وقتی ایذه را با دیگر شهرستان‌ها مقایسه می‌کنیم متوجه اوج بحران در این شهرستان می‌شویم.

وی با اشاره به تامین آب شرب خرمشهر و آبادان در چند روز گفت: وقتی کاری چند ساله را در چند روز انجام می‌دهیم گواهی از توانایی بالای شما در انجام آن است پس برطرف کردن مشکل دهدز هم می‌شود انجام شود.

وضعیت آب در دهدز

حسینی ادامه داد: با توجه به توانایی‌های مدیریت بحران خوزستان باید حلقه‌های مفقوده پیدا و مشکلات مردم برطرف شود.

امام جمعه دهدز با انتقاد از وضعیت وخیم آب دهدز تصریح کرد: در کنار دو سد عظیم هستیم و آب نداریم و روی آب هستیم ولی آب خوردن نداریم.

 

وی با بیان اینکه روستاهایی در دهدز وجود داشته که فاقد جریان برق است عنوان کرد: روستای فالح یک و نیم کیلومتر با سد کارون 3 فاصله دارد اما آب خوردن ندارند.

امام جمعه دهدز با انتقاد از مدیران ضعیفبیان داشت: دشمن داخلی ما دوستانی هستند که با کار نکردن به ایران خیانت می‌کنند.

حسینی با اشاره به عدم تحقق برخی از وعده‌های که به دهدز داده شد، ذکر کرد: باید یک ایستگاه برق در دهدز احداث شود که تاکنون این مهم نادیده گرفته شده است که با احداث آن دیگر شاهد قطعی مکرر برق در دهدز نباشیم.

وی در خاتمه با انتقاد از عدم ارتباط زمینی روستاهای دنباله رود با دهدز یادآوری کرد: مقرر شد پل سه بلوطک تا پایان امسال تکمیل شود که انجام نشده است و انتظار ما از مسئولان مربوطه تمهیدات لازم جهت شروع به‌کار دوباره این کارگاه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه