English

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اعلام کرد؛

۹۰۰ پایگاه تابستانی در مساجد استان دایر است

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: همزمان با تابستان امسال ۹۰۰ پایگاه تابستانی در مساجد استان دایر و در حال خدمات رسانی به اصحاب مساجد است.

۹۰۰ پایگاه تابستانی در مساجد استان دایر است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسن وحدتی پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، اوقات فراغت را فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای بالقوه نوجوانان دانست و گفت: همزمان با تابستان امسال ۹۰۰ پایگاه تابستانی در مساجد استان دایر و در حال خدمات رسانی به اصحاب مساجد است.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد کلاس‌های تابستانی در مساجد شهری و ۴۰ درصد در مساجد روستایی دایر شده است.

انعقاد تفاهم‌نامه با کانون‌های مساجد جهت برگزاری کلاس‌های تابستانی

وحدتی پور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با کانون‌های مساجد جهت برگزاری کلاس‌های تابستانی تصریح کرد: همچنین تفاهم‌نامه همکاری با ۱۸ ادارات دولتی و غیردولتی جهت استفاده از ظرفیت‌ها منعقد شده است.

حضور بالغ بر ۶۰ هزار نوجوان و جوان گیلانی در کلاس‌های تابستانی مساجد

وی با اشاره به حضور بالغ بر ۶۰ هزار نوجوان و جوان گیلانی در کلاس‌های تابستانی مساجد استان افزود: چهار هزار مربی در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با کانون‌های مساجد استان همکاری می‌کنند.

نظارت بر کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از نظارت بر کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد خبر داد و بیان کرد: نظارت بر فعالیت‌ها و کلاس‌های تابستانی از اولویت‌های سال جاری است که در این راستا طبق زمانبندی ارائه شده کانون‌ها به دبیرخانه کانون‌های مساجد، کارشناسان دبیرخانه در کانون ها حضور یافته و بر روند چگونگی برگزاری کلاس‌ها نظارت می‌کنند.

وی بازدید از کانون‌ها و دیدار با اعضای کانون را موجب انگیزه بیشتر برای فعالان کانون دانست و بیان کرد: تشویق، ترغیب و تقویت فعالان مساجد، بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت کانون‌ها، ایجاد انگیزه و رغبت بیشتر در کانون‌ها از اهداف طرح نظارت بر کانون‌های مساجد استان است.

وحدتی‌پور با اشاره به فعالیت‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری، مذهبی در کانون‌های مساجد اظهار کرد: برپایی همایش مشاوره خانواده و فرزندپروری، کلاس‌های مهارت‌افزایی و کارآفرینی، جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در تابستان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه