English

استاندار آذربایجان شرقی:

اقتصاد مقاومتی؛ مسیر اقتصادی کشور را مشخص کرده است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اقتصاد مقاومتی مسیر اقتصادی کشور را مشخص کرده و برای رشد و توسعه و همچنین رفع مشکلات باید به سیاست‌های آن عمل کنیم.

اقتصاد مقاومتی؛ مسیر اقتصادی کشور را مشخص کرده  است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز،مجید خدابخش در جلسه شورای اداری استان طی سخنانی اظهار کرد:تلاش آمریکا، اسرائیل، منافقان و سلطنت طلبان به عنوان دشمنان قسم خورده‌ی ایران برای براندازی نظام و تضعیف بنیان فرهنگی و اقتصادی ایران، شرایط ویژه‌ای را برای کشورمان به وجود آورده است.

خدابخش با اشاره به ناآرامی‌های کشور در دی ماه سال گذشته، اظهار کرد: به برکت حضور حجت الاسلام آل هاشم در استان و اقدامات مردمی ایشان، وجود سربازان گمنام و همدلی و همکاری سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شاهد آرامش کامل در استان بودیم و مردم بصیرت و وفاداری خود را نسبت به نظام نشان داده و روزهای سفید و آرام را برای آذربایجان شرقی رقم زدند.

مجید خدابخش

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اداره‌ی کشور به صورت متمرکز، گفت: معتقدم به‌جای اداره‌ی متمرکز کشور باید به توانایی استان‌ها اعتماد داشته و به آن‌ها تفویض اختیار شود. آذربایجان شرقی سه پیوند کبد و یک پیوند قلب انجام داده و در بخش اقتصادی نیز توانمندی‌ و ظرفیت‌هایی دارد.

آذربایجان شرقی سالانه دو میلیارد و 400 میلیون دلار صادرات غیرنفتی دارد

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی سالانه دو میلیارد و 400 میلیون دلار صادرات غیر نفتی دارد، مطرح کرد: دولت می‌تواند ضمن تدبیر در مرکز، با تفویض اختیاراتی توزیع ارز و بودجه را به استان‌ها محول کند تا ما با شناخت و بررسی کافی ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی را در اختیارشان قرار دهیم.

وی با اشاره به گذر از دوره‌ی سنتی به الکترونیکی، گفت: هر سازمان و وزارت خانه با طراحی سامانه‌ای امورات خود را جلو می‌برد که هر کدام از این سامانه‌ها به نوعی گیر و مشکلاتی دارند، چگونه یک نفر در مدت چند دقیقه 38 هزار سکه از طریق سامانه‌ خریداری می‌کند؟ در فضای واقعی خرید این تعداد سکه چندین روز زمان می‌برد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه