English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

هدف تشکیلات اطلاعاتی در نهایت تأمین منافع کشور است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هدف تشکیلات اطلاعاتی در نهایت تأمین منافع کشور بوده و این مهم با تأثیرگذاری در سیاست و خط مشی‌ها انجام می‌شود.

هدف تشکیلات اطلاعاتی در نهایت تأمین منافع کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، حجت الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در جلسه شورای اداری استان که با حضور دکتر سید محمد علوی - وزیر اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه تأمین اطلاعات و مشاوره ارزشمند به سیاست‌مداران مهم است، تأکید کرد: وزارت اطلاعات نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم بوده و پشتوانه اصلی آن را مردم تشکیل می‌دهند؛ به طوری که گزارش‌های مردمی بستر کاری وزارت اطلاعات را فراهم کرده و کارمندان این وزارت با پردازش گزارش‌ها، امنیت را برقرار می‌کنند.

آل هاشم امام جمعه تبریز

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی ، خاطرنشان کرد: بنده در بازدید اخیر از پاساژ بهارستان و گفت‌وگو با اصناف خیابان ارتش شاهد گلایه‌‍شان از وضعیت اقتصادی و نگرانی آنان از آینده‌ی کشور بودم. 

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: مردم تبریز و اصناف همه مومن و علاقه‌مند به رهبر انقلاب هستند، ولی در فشار قرار دارند.

دولت برای سفر مردم به تایلند یارانه ارزی پرداخت می‌کند

وی با اشاره به اختصاص ارز دولتی به سفرهای خارجی، خاطرنشان کرد: دولت برای سفر به کشورهایی نظیر ترکیه 500 یورو و سفر به کشورهای دور همچون تایلند 1000 یورو می‌پردازد که مسافران با فروش این ارز در بازار آزاد درآمد خوبی کسب می‌کنند، به تعبیری دیگر دولت برای سفر مردم به تایلند یارانه ارزی پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی از برگزارکنندگان تورهای مسافرتی از اختصاص ارز مسافرتی سوء استفاده می‌کنند، گفت: برخی دیگر نیز با راه اندازی مسافرت‌های کاذب سودهای کلانی از فروش ارز مسافرتی در بازار آزاد، به جیب می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در ارتش زیر نظر دکتر علوی فعالیت می‌کردم، گفت: نوع رفتار با مدیران زیردست و اخلاق مداری ایشان درس بزرگی به بنده داد و اکنون باید مدیران نیز با الگوگیری از نوع رفتار دکتر علوی، با زیر دست‌هایشان رفتار کنند.

وی در خاتمه تاکید کرد: سازمان‌های اطلاعاتی  همواره به عنوان نهادهای قانونی وظیفه‌ی مقابله با تهدیدات و آسیب‌های دشمنان نظام را برعهده دارند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی