English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اعلام کرد:

هیچکدام از جایگاه های استان به دلیل کمبود فرآورده تعطیل نیست/رانندگان نفتکش ها کماکان پای کار هستند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در پاسخ به شایعات تعطیلی جایگاه های پمپ بنزین در استان گیلان گفت: هیچکدام از جایگاه های استان به دلیل کمبود فرآورده تعطیل نیست.

هیچکدام از جایگاه های استان به دلیل کمبود فرآورده تعطیل نیست/رانندگان نفتکش ها کماکان پای کار هستند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان  امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به شایعات تعطیلی جایگاه ها که از عصر دیروز مراجعه و ازدحام مردم در مجاری عرضه را به همراه داشت گفت: شایعات در خصوص کمبود یا تغییر نرخ فرآورده باعث افزایش تقاضا در جایگاه ها می شود.

افزایش ناگهانی تقاضا ممکن است عرضه به موقع را با مشکل مواجه کند

وی افزود: نظر به اینکه هرکدام از مجاری عرضه، ظرفیت مخازن مشخص و محدودی دارند و توان حمل ونقل ما نیز مشخص است و افزایش ناگهانی تقاضا ممکن است عرضه به موقع را با مشکل مواجه کند و تا زمان رسید حواله و تحویل سوخت  به مدت کوتاهی جایگاهی متوقف باشد ولی این به دلیل کمبود فرآورده نبوده و صرفا به دلیل مراجعه غیر عادی مردم  به جایگاه هاست.

عباسی با اشاره به افزایش ۸۰۰ هزار لیتری توزیع بنزین از روز گذشته در جایگاه ها نسبت به زمان معمول گفت: مصرف روزانه بنزین در استان بطور معمول ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر است که با شایعات اخیر چیزی در حدود ۸۰۰ هزار لیتر نیز به این میزان  اضافه شده است و این جریان تا عادی شدن روند سوخت رسانی ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه گیلان همچنین در راستای توقف و مدیریت شایعات گفت: ازمردم می خواهیم که اطلاعیه ها و اخبار مرتبط را از مجاری و کانال های موثق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دریافت کرده و به شایعات توجهی نداشته باشند تا روند عادی سوخترسانی با تلاش همکاران پخش فرآورده های نفتی، جایگاه داران، پیمانکاران حمل ونقل و رانندگان نفتکش ها ادامه یابد.

رانندگان نفتکش ها کماکان پای کار هستند

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اعتصاب رانندگان نفتکشها، ضمن سپاس از حضور بی وقفه رانندگان نفتکش ها برای سوخترسانی گفت: هیچگونه اعتصابی وجود نداشته  و رانندگان نفتکش ها کماکان پای کار هستند و سوخترسانی بدون وقفه را به مجاری عرضه انجام می رسانند که جا دارد برای این حضور موثر از آنان تقدیر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه