English

معاون اول رییس جمهور در کرمانشاه؛

ملت ایران با قدرت دولت در مقابل شیطنت آمریکا می ایستد

دکتر اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح پنج هزارمین واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: در شرایطی که آمریکا با توطئه جدیدی ملت ایران را در تهدید می کند, هر استاندار موظف به پیدا کردن و توسعه فعالیت های مرزی است.

ملت ایران با قدرت دولت در مقابل شیطنت آمریکا می ایستد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، اسحاق جهانگیری ضمن تاکید بر اقتدار ملت در برابر شیطنت های جدید آمریکا، ابراز داشت: دولت به پشتوانه قدرت ملت از مزیت همجواری با ۱۶ کشور همسایه در مسیر رشد و توسعه فضای صادراتی استفاده می کند.

معاون اول رییس جمهور با بیان این ملت که دنیا فقط در ارتباط با آمریکا خلاصه نمی شو، گفت:دولت به پشتوانه قدرت ملت، هرگز در برابر فشارهای زیاده خواهانه بین الملل تسلیم نمی شود.

کرد اصل و همه ایران است

وی ضمن استثنایی خواندن عملیات مرصاد در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخار آفرینی مردم غیور کرمانشاه، ابراز داشت: کرد، اکرد صل و همه ایران است و در طول پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، پهلوانانه در مواقع حساس از ایران اسلام دفاع جانانه کردند.

معاون اول رییس جمهور ضمن تاکید بر تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله زده در نقاط شهری، خاطرنشان ساخت: ساخت های تولیدی، صنعتی و تجاری باید با نگاه ویژه دولت تا رونق و پویایی کامل پیگیری و عملیاتی گردد،

وی در ادامه با تاکید بر آماده شدن مراکز آموزشی تا قبل از شروع فصل تحصیل. اظهار داشت: قرار گرفتن ایران بر روی گسل زلزله ی طلبد که مسوولان در ساخت و تجهیز اماکن دولتی و خصوصی با حساسیت ویژهای به امکان در ضد زله بودن داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه