English

استاندار هرمزگان؛

پروژه محله چاهستانی‌ها تا هفته دولت تکمیل شود

استاندار هرمزگان خواستار تکمیل شبکه معبر 24 متری محله چاهستانی های بندرعباس تا هفته دولت سال جاری شد.

پروژه محله چاهستانی‌ها تا هفته دولت تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «فریدون همتی» در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان هرمزگان با اشاره به طرح ساماندهی محله چاهستانی‌های بندرعباس بر ضرورت اتمام عملیات اجرایی شبکه معبر 24 متری این محله تا هفته دولت تاکید کرد و بیان داشت: شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری یکدیگر به سرعت این پروژه را تکمیل کنند و همچنین تاسیسات زیربنایی در این معبر همچون شبکه آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات نیز ایجاد شود.

وی ادامه داد: معبر جدید 20 متری محله چاهستانی ها نیز با همکاری مشترک شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان اجرایی و احداث شود.

استاندار هرمزگان خواستار ورود و مشارکت توسعه گرها و انبوه سازان مسکن و ساختمان جهت مشارکت در طرح ساماندهی بافت های فرسوده از جمله در محله چاهستانی های بندرعباس شد و افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان نیز بر روند طراحی شبکه های معابر محله چاهستانی های بندرعباس نظارت و مشارکت داشته باشد.

همتی تصریح کرد: تامین و ایجاد فضاهای عمومی و خدماتی از جمله فضای سبز، مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی از دیگر موارد مهم در محله چاهستانی‌های بندرعباس است که باید در اجرای آنها تسریع شود.

وی همچنین بر ضرورت تسریع و تدوین برنامه زمان بندی در اجرای زیرساخت های شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس شامل آسفالت معابر، پیاده رو سازی، جدول کشی، کانال دفع آب های سطحی و روشنایی معابر توسط دستگاه های مسئول تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه