English

راه اندازی مجدد سیستم پمپاژ نفت نمکی واحد دره نی توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری

سیستم پمپاژ نفت نمکی واحد بهره برداری پارسی دره نی از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بازسازی و راه اندازی مجدد شد.

راه اندازی مجدد سیستم پمپاژ نفت نمکی واحد دره نی توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، این سیستم که به دلیل حادثه بوجود آمده در پایان سال گذشته آسیب کلی دیده بود با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان بخش های تعمیرات، عملیات و همکاری بخش های مهندسی تولید، بازرسی فنی، ایمنی، ترابری و خطوط لوله و خدمات عملیات شرکت آغاجاری درکمتر از 5 ماه، بازسازی و باحضور مدیرعامل شرکت راه اندازی مجدد شد.

ابراهیم  پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن بازدید از واحد مذکور بیان داشت: با تکیه بر توان نیروهای داخلی و استفاده حداکثری از امکانات شرکت موفق شدیم سیستم پمپاژ نفت نمکی واحد بهره برداری پارسی/ دره نی را که در اواخر بهمن ماه سال گذشته دچار حادثه شده بود به مدار عملیاتی برگردانیم .

وی گفت : این واحد که کار تفکیک گاز از نفت و جداسازی نفت نمکی از شیرین و انتقال آن به واحد نمکزدایی کرنج جهت شیرین سازی را بر عهده دارد روزانه 13.5 هزار بشکه نفت تولید می کند که تقریباً نصف آن نفت نمکی بوده و از حیث عملیاتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: بهره برداری از فاز اول این سیستم، با استفاده از بازسازی یک دستگاه پمپ به نتیجه مطلوب رسیده و ان شاءالله با استفاده از ظرفیت های موجود و با توان نیروهای داخلی شرکت ، آماده سازی دو ردیف دیگر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

گفتنی است؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری یکی از 5 شرکت تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است، که حدود 25 درصد نفت مناطق نفتخیز را تولید می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه